Marie-Ange Elinck

Superslecht

Geen zin in

Francis van Stipdonk

Niet servicegericht!

Klantenservice is belachelijk. Ik heb een loopband aangeschaft en helaas door de rubberen ‘pootjes’ heb ik blijvende schade aan mijn houten vloer. Ik heb ze gemaild of ze een oplossing hadden en ik... Klantenservice is belachelijk. Ik heb een loopband aangeschaft en helaas door de rubberen ‘pootjes’ heb ik blijvende schade aan mijn houten vloer. Ik heb ze gemaild of ze een oplossing hadden en ik kreeg een link naar een beschermingsmat voor €50,-. Ik vroeg of ze deze mat kosteloos wilden opsturen omdat het kwaad al geschiedt is (de vlekken krijg ik er immers niet meer uit, waarop ze maar blijven zeggen dat ze dat niet kunnen doen). Ik vind het krom dat je als klant nadat je blijvende schade door het apparaat hebt, ook nog eens een flink bedrag moet uitgeven aan een beschermingsmat. Wat ze ook niet als ‘must’ aanraden voordat je de loopband besteld.

P. Buis

Super. Goed verpakt. Scherpe prijzen. Vlot geleverd

Geleverd zoals op de website staat. Vlot en goed verpakt geleverd. Zou er zo weer bestellen.

Geen.

Jack Florence

Product besteld en geen huisnummer ingevuld
Gelukkig was ee klantenservice top en hebben ze mij geholpen

Klantenservice

Michel ten Broeke

Snelheid levering en je krijgt wat je besteld hebt en verwacht

Nvt

Henk Meulenbelt

Niet volgens afspraak zoals stond in de aan bieding een armhartband in plaats van een bestand en apperaat lijkt terug gekomen van andere klant stond een Netflix account van iemand anders op

Ondanks de levering van armhartband in plaats van borsthartband netjes afgeleverd en voelt een beetje raar dat er een Netflix account van iemand anders op de bowflex m10 staat

leveren zoals het aangeboden word in de advertentie op internet

Dennis Knoll

Top! Supersnelle levering en niet duur

lles

Niks

Samson Nozadze

Een goede ervaring.

Communicatief.

Inge Dams

Perfect!! Super goede service hebben er alles aan gedaan om naar tevredenheid te bezorgen en installeren

Deden er alles aan om een klant naar tevredenheid alles af te handelen

Fah Van den Heuvel

Slechtste winkel van Nederland. Ik wacht al 12 dagen op mijn bestelling. Meerdere keren geprobeerd om in contact te komen met jullie, geen reactie. Geld is niet terug gestort, bestelling niet in... Slechtste winkel van Nederland. Ik wacht al 12 dagen op mijn bestelling. Meerdere keren geprobeerd om in contact te komen met jullie, geen reactie. Geld is niet terug gestort, bestelling niet in huis. Belachelijk!! Nooit meer.

Niks.

Jullie mogen alles verbeteren.