Kevin

Slecht

Klanten sneller helpen

Lara Seip

Heel fijn, eerlijk, klantvriendelijk bedrijf.

Deel van bestelling beschadigd. Dat deel nieuw opgestuurd gekregen. Goede service!

Producten beter verpakken, zodat de materialen niet onderweg beschadigd kunnen worden!

Odette

Vaker besteld, goede producten en altijd supersnelle levering

Supersnelle levering

Frans Stoop

👍

👍

Wijnen

Super goede service, reageren snel en erg goede producten. Erg blij met onze bestelling en zeer tevreden over Fitnessdelivery zelf.

Snelle service

Ga zo door

Teunis van de Burgt

Snelle levering. Pakket vermist of beschadigt, geen probleem. Word opgelost. Erg goede service!!

Erg goede service

Ben van Slochteren

Oké gedeeltelijk

Prijzen, aanbod

Communicatie via mail

André Toxopëus

Zeer goed, goeie uitleg. En zeer snelle levering, ze hebben het krachtstation voor mij in elkaar gezet en dat verliep ook allemaal hartstikke goed.

Scoren op alle punten zeer goed. Ben uitermate tevreden.

Houden zo als het is!

Burnett

Dit was mijn 2e keer dat ik iets besteld en ben best tevreden met ze prijs kwaliteit verhouding en de snelle levering.

Zeer snelle levering en betaalgemak

Kan niets bedenken

FJ

Heb voor het aanschaffen gebeld met de website. Hier goed en duidelijk geholpen. Had een specifieke wens over de levering, dat deze niet te snel zou zijn. Dit kon ook bij bestellen worden... Heb voor het aanschaffen gebeld met de website. Hier goed en duidelijk geholpen. Had een specifieke wens over de levering, dat deze niet te snel zou zijn. Dit kon ook bij bestellen worden aangegeven. Toch is de bestelling direct geleverd en moest ik op werk iets omgooien om pakket toch te kunnen ontvangen en onze gewaardeerde postbezorger niet twee keer te laten slepen met een zwaar object.

Klantencontact.

Als er aangegeven wordt om iets dinsdag te leveren. Dit niet op maandag laten doen.