Berbee

De monteurs zijn vriendelijk en welwillend. Maar Feenstra zelf laat nog al eens wat steken vallen en komt hier niet op terug. Heb 2x een mail gestuurd met klachten en dat wordt gewoon niet op... De monteurs zijn vriendelijk en welwillend. Maar Feenstra zelf laat nog al eens wat steken vallen en komt hier niet op terug. Heb 2x een mail gestuurd met klachten en dat wordt gewoon niet op gereageerd. Dit maakt dat ik twijfel of ik nog wel verder met Feenstrain ze wil gaan

Van der Voort

Goedendag

Poosje geleden zijn ze langs geweest om alles te controleren ivm. Het contract wat we hebben.
Er werd tegen ons gezegd dat we aan een nieuwe pomp toe zijn , en ze...
Goedendag

Er werd tegen ons gezegd dat we aan een nieuwe pomp toe zijn , en ze beloofde ons om iemand anders langs te sturen.
Deze meneer is dus gisteren langs geweest, en kwam tot de conclusie dat de leidingen verkeerd stonden afgesteld .
Dus een nieuwe pomp was nog niet nodig zei hij
Maar ik krijg nu wel een rekening van arbeidskosten en voorrijkosten gisteren op de mail .
Dit vind ik dus niet kloppen , want de fout ligt bij uw werknemer die nu voor niks een monteur naar ons heeft gestuurd .
Zou U dit voor mij kunnen informeren ?
Bij voorbaat dank
Wilma van der Voort

Dehue

Zou goed zijn als monteur nog meer mee kan denken in overstap van cv naar hybride of full Electric warmtepomp

Onderhoud aan mijn ketel was heel hard nodig omdat het al veel te lang geleden was. Daarom duurde het onderhoudsbeziek nu ook langer
Heel begrijpelijk
Ik hoop dat het in de toekomst...
Heel begrijpelijk
Ik hoop dat het in de toekomst makkelijker zal zijn om het in te plannen want ik voorkom graag storingen

LS
Na een moeizame start (monteur komt niet opdagen en stuurt aanvankelijk werkbon waarop staat klant niet thuis) en diverse telefoontjes, monteur 20 minuten binnen geweest voor onderhoud....
LS
Ik heb nu een nieuwe werkbon.
Achtergebleven zijn nieuwe boutjes en kleine pakkingen die niet vervangen zijn en ik vraag mij af of dit okay is / zie ook bijgesloten foto’s. In de papieren instructie staat dat dit wel vereist is.
Ik vond de excuses van de monteur ook erg mager voor het eerdere incident. “Sorry nog”, veel meer kon er niet van af.
Al met al heb ik weinig vertrouwen aan deze onderhoudsbeurt overgehouden en zet dus vraagtekens bij het kwaliteit van het uitgevoerde onderhoud.

Uw reactie zie ik gaarne tegemoet.

Schipholt

Prima, netjes en vakkundig

Nijman-jansen

Duidelijk en overzichtelijk

Goeie service

Peeters

Uitstekende onderhoudsbeurt. Goed en netjes uitgevoerd.

Van Olst

Feenstra is een begrip met goede kwaliteiten.