Goede informatie over warmtepompen.

Kiepe

Goed bedrijf goede service

Sax

Al meer dan tien jaar geen klachten over plaatsen, onderhoud en bereikbaarheid van Feenstra. De monteur is altijd voorkomend en vriendelijk en weet wat hij doet. Waarom een ander bedrijf waarvan je... Al meer dan tien jaar geen klachten over plaatsen, onderhoud en bereikbaarheid van Feenstra. De monteur is altijd voorkomend en vriendelijk en weet wat hij doet. Waarom een ander bedrijf waarvan je niet weet hoe het daar gaat! Voor ons geen vraag, gewoon Feenstra…

De Bruin

De leerling bij de monteur werd netjes wegwijs gemaakt

Heeringa

Na het onderhoud voelt onze nieuwe vloer aan of dat we op het kiezelstrand lopen. Monteur heeft niet gezegd dat hij er een bende van heeft gemaakt en hoe hij dit kan opruimen. Hij snapt... Na het onderhoud voelt onze nieuwe vloer aan of dat we op het kiezelstrand lopen. Monteur heeft niet gezegd dat hij er een bende van heeft gemaakt en hoe hij dit kan opruimen. Hij snapt waarschijnlijk niet dat je te gast is bij iemand en hoe je met iemand anders man spullen moet moet om gaan. Om te huilen dus

Van der Grift

Mustafa is een uitstekende monteur. Deskundig en sociaal.

Feenstra is een top bedrijf! Hele beleefde en ervaren monteurs die hun werk uitstekend en snel uitvoeren. Daarnaast krijg je heel duidelijk uitgelegd wat er mankeerde aan het toestel en hoe ze het... Feenstra is een top bedrijf! Hele beleefde en ervaren monteurs die hun werk uitstekend en snel uitvoeren. Daarnaast krijg je heel duidelijk uitgelegd wat er mankeerde aan het toestel en hoe ze het gaan oplossen. Meer bedrijven zouden een voorbeeld moeten nemen aan hoe Feenstra werkt! Feenstra staat echt voor kwaliteit.

De monteur maakte per ongeluk iets kapot tijdens de onderhoudsbeurt. Hij gaf aan dat hij het onderdeel direct ging bestellen en dat hij hoopte dat het binnen twee dagen gerepareerd kon worden. 6... De monteur maakte per ongeluk iets kapot tijdens de onderhoudsbeurt. Hij gaf aan dat hij het onderdeel direct ging bestellen en dat hij hoopte dat het binnen twee dagen gerepareerd kon worden. 6 dagen later nog steeds niks gehoord. Al 2 keer gebeld voor een update, maar ze wisten ook niet wanneer het onderdeel geleverd kon worden.

Het frustrerende is dat we een werkende ketel hadden, tot de monteur was geweest. Nou is een foutje menselijk en dat kan gebeuren. Maar we zitten al bijna een week zonder verwarming en warm water zitten en niemand kan iets vertellen hoe lang dat nog duurt.

Hermans

Ik ben al jaren een heel tevreden klant bij jullie.
Tot nu toe op drie verschillende adressen