Langen

Deze Monteur heb ik niets op aan te merken. Ik heb wel eens een monteur gehad die in 5 min. het werk gedaan had. Dat lijkt me onmogelijk, maar ik kan dat niet controleren.

Na het douchen hoorde ik gedruppel op de trap. Ik ben naar boven gelopen en zag dat een slang uit de installatie niet terug in de afvoer was gestoken. Foutje maar wel iets waar een volgende keer... Na het douchen hoorde ik gedruppel op de trap. Ik ben naar boven gelopen en zag dat een slang uit de installatie niet terug in de afvoer was gestoken. Foutje maar wel iets waar een volgende keer beter op gelet kan worden. Het kan behoorlijke schade opleveren als het niet op tijd ontdekt wordt.

Vriendelijke man, alles netjes gedaan, en goed geregeld. Zeer tevreden.

Schipper

We hebben voor onze verwarming na een een bedrijf via de bouw voor Feenstra gekozen. Oók een nieuwe CV ketel van "Intergas" hebben we 8 jaar geleden via Feenstra laten plaatsen. We zij tevreden... We hebben voor onze verwarming na een een bedrijf via de bouw voor Feenstra gekozen. Oók een nieuwe CV ketel van "Intergas" hebben we 8 jaar geleden via Feenstra laten plaatsen. We zij tevreden totdat het tegendeel wordt bewezen. Wij bevelen Feenstra aan. De monteurs zijn netjes en vriendelijk. Hebben geen moeite om een extra buisje vast te zetten en nemen de moeite om dat te doen, goed werk!

Zwama

Keurig op tijd volgens afspraak.
Vriendelijke monteur goede kennis van zaken.

De monteur was vergeten de lekslang terug te steken in de afvoer. Hierdoor meerdere dagen wateroverlast gehad.

Meijers

Aan dit bedrijf kuntvu uw ketel toevertrouwen

Super vriendelijk!

Olivier Boelstra