Dool

Onderhoud van mijn Atag combi probleemloos, monteurs zijn deskundig en accuraat

Helemaal tevreden!

Bladeren

Prima onderhoud, prettige medewerkers

Alles goed ,goede ervaringen.

Post

De monteurs van Feenstra die wij de afgelopen jaren over de vloer hebben gehad zijn allemaal netjes, vriendelijk en deskundig. Ik weet niet of Feenstra de goedkoopste is maar dat is voor mij niet... De monteurs van Feenstra die wij de afgelopen jaren over de vloer hebben gehad zijn allemaal netjes, vriendelijk en deskundig. Ik weet niet of Feenstra de goedkoopste is maar dat is voor mij niet belangrijk. Hun betrouwbaarheid is de reden waarom ik al jaren gebruik maak van hun service.

Hellings

Monteur was optijd en vooral deskundig heeft alles uitgelegd helemaal top.

Abusievelijk is op mijn factuur alles dubbel gefactureerd. In een poging om Feenstra te bellen hierover, heb ik eerst een lang keuzemenu moeten doorlopen. Ik was vervolgens de eerst wachtende.... Abusievelijk is op mijn factuur alles dubbel gefactureerd. In een poging om Feenstra te bellen hierover, heb ik eerst een lang keuzemenu moeten doorlopen. Ik was vervolgens de eerst wachtende. Daarop volgend heb ik 19 minuten in de wacht gestaan en heb toen de verbinding verbroken. Heb uiteindelijk maar een mail verstuurd en ben benieuwd wanneer ik daar een reactie op krijg.

Brandenburgh

Ze maken reclame op tv maar ze nemen geen nieuwe klanten aan slechte zaak voor de burger