Uitstekende service en kennis van zaken

Roukens

Monteur gevraagd voor kalibratie van de nieuwe thermostaat, wijkt volgens ons 3 graden af. monteur neemt dit aan maar heeft geen tools, bv ijkthermometer om dit te verifiëren? Nu nog enigszins... Monteur gevraagd voor kalibratie van de nieuwe thermostaat, wijkt volgens ons 3 graden af. monteur neemt dit aan maar heeft geen tools, bv ijkthermometer om dit te verifiëren? Nu nog enigszins twijfel of het klopt.

Super afgehandeld

De Jong

De huidige manier van afspraak maken is PRUT. Als je door omstandigheden geen afspraak kan maken blijf je bestookt worden met berichten. Als je dan probeert uit teleggen waarom niet dringt dat niet... De huidige manier van afspraak maken is PRUT. Als je door omstandigheden geen afspraak kan maken blijf je bestookt worden met berichten. Als je dan probeert uit teleggen waarom niet dringt dat niet door bij die automaat.

1e keuring CV ketel naar alle tevredenheid verlopen. Makkelijk afspraak gemaakt en zeer nette relaxte monteur over de vloer.

Monteur was keurig op tijd.Heeft mijn vragen netjes beantwoord.
Ik ben tevreden, kan er niets anders van maken.

Jaren aangesloten bij Feenstra.
Goede en betrouwbare service.

Goed dat hij me attendeerde op de veranderingen per 01.01.2026.

Goed gedaan!!!

De monteur zou een dag later komen maar kwam toch dezelfde dag dat er was gebeld v.w. De storing aan de ketel