Heemskerk

Gisteren is onze verwarmingsketel nagekeken voor onderhoud. De monteur, Rumer was buitengewoon beleefd, gaf uitleg etc.

Schuppert

Kan Feenstra van harte aanbevelen!

Altijd snelle, adequate en deskundige hulp. Goede adviezen. Kortom, prima service.

Uitstekende service en communicatie

Van Kerkhof

Ben al jaren bij Feenstra en zeer tevreden over het bedrijf.

Uitstekend zoals altijd

Komen afspraken na, zijn flexibel en echte vakmannen

Krom

Ik ben nog geen klant!

Ik ben nog geen klant!

De monteur die de keuring zou komen doen, zag dat de RgA niet conform norm was en keurde de installatie af, en vertelde dat hij niet verder mocht werken omdat hij de installatie niet goedkeurde. Wat ik vanuit zijn positie begreep en respecteerde.

Helaas was het wel zou dat hij mij geen verdere opties bood om de RgA wel conform norm te laten herstellen, door de firma Feenstra. Hij vertelde mij namelijk dat de firma Feenstra het zeer druk heeft en dat ze deze herstelwerkzaamheden er niet bij konden hebben :(.

Later heb ik opnieuw contact gezocht en uw medewerkster aan de telefoon begreep mijn situatie meteen en was doortastend genoeg om bij de juiste afdeling hierover een melding van te maken. Zij had ook meteen door dat je op de handelwijze van de monteur geen nieuwe klanten krijgt.

Later werd ik conform afspraak benaderd om mijn situatie van de RgA te bekijken. Gisteren heb ik een offerte ontvangen voor het laten uitvoeren van herstelwerkzaamheden aan de RgA. Vandaag deze offerte ondertekend retour gezonden aan de werkvoorbereider.

De afspraak verzetten naar een later tijdstip zonder overleg vond ik niet erg netjes.