Zeck

Telefonische afspraken is een probleem maar daar zijn ze niet bepaald de enige in, alles moet tegnwoordig via gsm , je moet goed zoeken naar telefoonnummers , email en sms is zo ouderwets De periode... Telefonische afspraken is een probleem maar daar zijn ze niet bepaald de enige in, alles moet tegnwoordig via gsm , je moet goed zoeken naar telefoonnummers , email en sms is zo ouderwets De periode voor een afspraak is ook ruim tegenwoordig. Net als bij andere firma's stoort het me altijd om commentaar te geven over het personeel , ze zullen het wel weten maar toch. De monteur was beleefd en deskundig en deed zzijn prima.

Snelle en goede service,dus ik blijft bij Feenstra geabonneerd.
Geen klachten

Goed en snel geholpen!

Peters

Geen flexibiliteit bij afspraken

Monteurs zijn kundig, vriendelijk en flexibel. Bereikbaarheid van Feenstra laat erg te wensen over.

De Jong

Prima bedrijf, kundig en vriendelijk personeel

Van der Heiden

Vandaag wil ik meer informatie over de offerte die U ons heeft toegezonden. Ik zit nu al 45 minuten aan de telefoon niemand neemt de telefoon op.45 minuten dat is wel erg lang. U zegt wel U wordt... Vandaag wil ik meer informatie over de offerte die U ons heeft toegezonden. Ik zit nu al 45 minuten aan de telefoon niemand neemt de telefoon op.45 minuten dat is wel erg lang. U zegt wel U wordt zo spoedig mogelijk te woord te staan maar dit duurt wel erg lang .
Ik leg nu de telefoon neer wilt u mij terug bellen 0624265016.
Bij voorbaat dank.

Rozema

Het is dat er weinig keus is.
Om te worden toegelaten worden er in mijn ogen nutteloze en onnodige zaken vervangen.

Smeenk

In augustus 2023 lekkage gemeld van wateraanvoerbuis in de badkamer. Binnen een week kwam er een monteur die onverrichter zake vertrok omdat hij alleen cv-ketels kon repareren. Daarna meerdere malen... In augustus 2023 lekkage gemeld van wateraanvoerbuis in de badkamer. Binnen een week kwam er een monteur die onverrichter zake vertrok omdat hij alleen cv-ketels kon repareren. Daarna meerdere malen gebeld. Uiteindelijk is het lek pas op 19 maart 2024 gerepareerd. 7 maanden na de melding.