Abusievelijk is op mijn factuur alles dubbel gefactureerd. In een poging om Feenstra te bellen hierover, heb ik eerst een lang keuzemenu moeten doorlopen. Ik was vervolgens de eerst wachtende.... Abusievelijk is op mijn factuur alles dubbel gefactureerd. In een poging om Feenstra te bellen hierover, heb ik eerst een lang keuzemenu moeten doorlopen. Ik was vervolgens de eerst wachtende. Daarop volgend heb ik 19 minuten in de wacht gestaan en heb toen de verbinding verbroken. Heb uiteindelijk maar een mail verstuurd en ben benieuwd wanneer ik daar een reactie op krijg.

Geen opmerkingen

Frusch

Afspraak was duidelijk, uitgevoerde werkzaamheden leken me ook goed. Echter was de monteur wel veel later dan uiterst aangegeven tijd (7.30-10.00, terwijl monteur na telefoontje van mij pas om 10.30... Afspraak was duidelijk, uitgevoerde werkzaamheden leken me ook goed. Echter was de monteur wel veel later dan uiterst aangegeven tijd (7.30-10.00, terwijl monteur na telefoontje van mij pas om 10.30 aanwezig was.

Zeck

Telefonische afspraken is een probleem maar daar zijn ze niet bepaald de enige in, alles moet tegnwoordig via gsm , je moet goed zoeken naar telefoonnummers , email en sms is zo ouderwets De periode... Telefonische afspraken is een probleem maar daar zijn ze niet bepaald de enige in, alles moet tegnwoordig via gsm , je moet goed zoeken naar telefoonnummers , email en sms is zo ouderwets De periode voor een afspraak is ook ruim tegenwoordig. Net als bij andere firma's stoort het me altijd om commentaar te geven over het personeel , ze zullen het wel weten maar toch. De monteur was beleefd en deskundig en deed zzijn prima.

Snelle en goede service,dus ik blijft bij Feenstra geabonneerd.
Geen klachten

Goed en snel geholpen!

Peters

Geen flexibiliteit bij afspraken

Monteurs zijn kundig, vriendelijk en flexibel. Bereikbaarheid van Feenstra laat erg te wensen over.

De Jong

Prima bedrijf, kundig en vriendelijk personeel