FBTO

Yolanda van grondelle

Ik heb alleen problemen met mijn autoverzekering bij jullie!! wil deze aanpassen maar dit lukt niet.
Ik kan niet inloggen ik krijg steeds een foutmelding.

De bereikbaarheid van FBTO is waardeloos, omdat vele zaken via Whatsapp geregeld moeten worden. Waar je niet direct reactie op krijgt.

Ik weet nog niet of ik een aanbeveling zou doen aangezien ik nog geen aanspraak heb hoeven doen op de verzekering en weet dus nog niet hoe dat verloopt

Schippers

Geef wat meer duidelijkheid over het gezin verzekeren. Het is mij nu nog niet duidelijk of mijn partner ook is mee verzekerd. En vanaf hoe oud je kinderen mee verzekerd

Eric Dinkla

Ik vind het heel knullig dat je na inloggen op FBTO.nl en je wilt een nieuwe verzekering afsluiten, je steeds alles zelf opnieuw moet invullen, dit terwijl jullie weten wie er is ingelogd. Verder is... Ik vind het heel knullig dat je na inloggen op FBTO.nl en je wilt een nieuwe verzekering afsluiten, je steeds alles zelf opnieuw moet invullen, dit terwijl jullie weten wie er is ingelogd. Verder is jullie premie voor de reis- bagageverzekering aan de hoge kant.

Duidelijk en helder. Je wordt vlot door de vragen geloost.