FBTO

1 feedback puntje
1 feedback puntje
De dagen voor de vakantie waarvoor je wilt reserveren, vind ik niet erg duidelijk beschreven. Ben ik nu voor 60 dagen verzekert en daarna niet meer of ben ik verzekert voor 60 dagen als ik in de mei of zomervakantie op vakantie zou gaan.

Super makkelijk om online af te sluiten. Ik zou het zo laten

Super snel verzekerd

Alles was duidelijk

Misschien toch een uitgebreidere pakketverzekering. Ik wilde opstal, inboedel aansprakelijkheidsverzekering dat kon in een maar ik wilde ook nog een ongevallenverzekering, doorlopende reis en... Misschien toch een uitgebreidere pakketverzekering. Ik wilde opstal, inboedel aansprakelijkheidsverzekering dat kon in een maar ik wilde ook nog een ongevallenverzekering, doorlopende reis en annuleringsverzekering en dat moest weer allemaal apart

Ik vond het lastig vinden hoe het wijzigen van de doorlopende reisverzekering werkt. Ik heb gevonden dat je modules aan kan zetten, maar niet of je ze ook uit kan zetten of kan wisselen van europa... Ik vond het lastig vinden hoe het wijzigen van de doorlopende reisverzekering werkt. Ik heb gevonden dat je modules aan kan zetten, maar niet of je ze ook uit kan zetten of kan wisselen van europa naar wereld en terug.