FBTO

Ik heb al verzekeringen bij foto. Het zou handiger zijn als ik via mijnFbto nieuwe verzekeringen zou kunnen afsluiten. Ik kan nu niet nagaan of er een combinatietarief geldt nu ik meerdere... Ik heb al verzekeringen bij foto. Het zou handiger zijn als ik via mijnFbto nieuwe verzekeringen zou kunnen afsluiten. Ik kan nu niet nagaan of er een combinatietarief geldt nu ik meerdere verzekeringen bij fbto afsluit. Bovendien zijn dan al mijn persoonlijke gegevens al bekend en hoef ik niet alles opnieuw in te voeren.
Kunnen jullie mij nog aangeven of er nu voor mij een voordeliger tarief geldt, nu ik inmiddels 3 verzekeringen bij fbto heb lopen.
Bij voorbaat veel dank!

Duidelijk en snel bij schade

Duidelijke website. Top!

Raymonde

Geen opmerkingen

Een [elektrische] fiets of brommer / scooterverzekering zou welkom zijn. Waarom hebben jullie deze niet?

Makkelijk af te sluiten nog geen op of aanmerkingen

Veel moeite bij afsluiten kwam omdat het op 21 januari niet lukte om gegevens op te halen, naar later bleek, door een algemene storing.

Schijnbaar was er een storing waardoor het eerst niet lukte.

Henjo Wolff

Ik heb er moeite mee dat ik nooit iemand aan de telefoon kan krijgen als ik ergens een probleem mee heb wat ik mondeling wil toelichten. Ik snap dat de premie laag blijft als er minder mensen werken... Ik heb er moeite mee dat ik nooit iemand aan de telefoon kan krijgen als ik ergens een probleem mee heb wat ik mondeling wil toelichten. Ik snap dat de premie laag blijft als er minder mensen werken maar service is ook wat waard. Mensen worden ouder en gaan niet helemaal met de tijd mee. Ik heb er ook moeite mee om alles maar op te zoeken en dan vind je het niet. Chat is onpersoonlijk en dan moetje twee pc hebben 1 om te Châtelet en een om de uitleg uit te proberen. Service wordt de valkuil voor ouderen. Denk daar over na.