Printis

Thom

Prima en netjes

Beschrijf hier uw ervaring

Positief, redelijk goedkoop vergeleken andere print bedrijven. Netjes geleverd.

PokeBoyd

Mijn zoon wilde voor zijn bedrijf, PokeBoyd, een visitekaartje dat leek op een pokemon kaart. Dit is niet een standaard maat en na wat gegoocheld te hebben en prijzen te hebben vergeleken kwamen we... Mijn zoon wilde voor zijn bedrijf, PokeBoyd, een visitekaartje dat leek op een pokemon kaart. Dit is niet een standaard maat en na wat gegoocheld te hebben en prijzen te hebben vergeleken kwamen we hier uit. Voordat de visitekaartjes besteld werden kregen we goed advies over de te kiezen papiersoort. De afbeelding bleekt niet helemaal correct te zijn voor gebruik en dit werd direct, duidelijk, gecommuniceerd zodat het op de juiste manier aangepast kon worden.
De volgende dag werd het al verzonden.

Beschrijf hier uw ervaring

Het visitekaartje is precies geworden zoals de bedoeling was. Heeft een mooie uitstraling, duidelijke afbeelding, en is zeer stevig. We zijn er erg trots op om deze te mogen aanbieden.

Praktijk Wendela Zijlstra

Ansichtkaarten besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, bereikbaar en klantvriendelijk

Van Stralen - Vertrouwenspersoon

Verschillende soorten printwerk besteld. Mooie kwaliteit.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima klantenservice. Uitgebreide informatie voorafgaande aan de bestelling. Na de bestelling werd een probleem direct opgelost.

Luna's barn

Bedankkaartjes laten drukken voor mijn webshop

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle, persoonlijke en vriendelijke service. Goede kwaliteit producten.

Lichtflits

Fantastisch!! Boekjes met ring laten maken, heldere kleuren, goed verzorgd voor een mooie prijs en snel geleverd.

Vriendelijke hulp.

Enig Alternatief

De prints zijn mooi, alleen de voorste is beschadigd helaas…

Fijne overzichtelijke website

Robijnmusic

Fijne ervaring, goede prijs-kwaliteit verhouding. Snel bezorgd!

Mooie visitekaartjes!

koen manusama

Perfect, simple and easy

Beschrijf hier uw ervaring

De kwaliteit van de afdrukken, de snelheid van de levering en de prijs zijn allemaal super top!

Studio Moods

Voor mijn eigen bedrijf en voor mijn werk als marketing medewerker ben ik vaak een klant bij Printis. Naast snelle levering, een fijne en snelle klantenservice, ben ik ontzettend tevreden over de... Voor mijn eigen bedrijf en voor mijn werk als marketing medewerker ben ik vaak een klant bij Printis. Naast snelle levering, een fijne en snelle klantenservice, ben ik ontzettend tevreden over de eindresultaten. Bij klachten of onduidelijkheden zijn zij altijd opzoek naar de juiste oplossingen.

Beschrijf hier uw ervaring

Sterkte punten van Printis: Het klantencontact! (de Service)