van Wakeren

Ons is een goed en smaakvol paasbrunch geleverd

Paul Steinpatz

De Paasbrunch besteld en buitengewoon tevreden over smaak, assortiment en service.

Jachthaven Kortenhoef

Altijd TOP !!

Opvang kinderen de Bibelebonseberg

Super goede en lekkere broodjes. Alles netjes op tijd en goede service !

Redwise Maritime Services B.V.

Keurig en op tijd bezorgt. Zeer smakelijk en feestelijk. Goede producten.

Quasset BV

Het was echt boven verwachting! Lekker, compleet en op de minuut op tijd, tops!

Sharona van Dijk

Met ons bedrijf heerlijk gegeten van de salades en warme maaltijden. Zeker voor herhaling vatbaar!

Stèphanie Visser

Heerlijke broodjes!! Levering super en op tijd, iedereen was enthousiast en heeft lekker gegeten!

C3 Imagine

Heerlijke hapjes, vers, bezorgd in grote koelboxen waardoor het goed koel bleef totdat we ze gingen uitserveren. Goede en duidelijke communicatie vooraf en flexibel bij aanpassingen. Veel positieve... Heerlijke hapjes, vers, bezorgd in grote koelboxen waardoor het goed koel bleef totdat we ze gingen uitserveren. Goede en duidelijke communicatie vooraf en flexibel bij aanpassingen. Veel positieve berichten gekregen over de variatie, smaak en hoe de hapjes eruit zagen. Ook de vegetarische varianten vielen goed in de smaak. We gaan zeker nog eens gebruik maken van jullie diensten!

Sabine

Faje heeft de catering voor onze verjaardag perfect verzorgd met lekkere, creative en verfijnde hapjes, mooi gepresenteerd! Hartelijke dank!!!