College van Gedeoreerden KNVB district West 1

Goed tot zeer goed .
Helder en kwaliteit buffet genoten

Reactie FAJÉ Catering:

Hoi Frans,
Bedankt voor jouw lovende reactie! Kun je ook de sterren aanpassen? We hebben nu maar 1 ster van je gekregen :.))
Groetjes,
Carol

Spoor030

Wij hebben een hele gezellige BBQ gehad mede door de aankleding het heerlijke vlees, salades , brood end. en het fijne personeel van Fajé. Dank jullie wel!!

Theater De Dillewijn

Snelle service met persoonlijk contact. Alles prima verzorgd.

Repair Cafe Hilversum

Goede service, heerlijke hapjes. Vooral de vegetarische!

Ine

FAJÉ heeft ons tuinfeest (43 gasten) uitstekend verzorgd. Goede en snelle communicatie vooraf, goed overleg. Huurmaterialen (koelkast, statafels, bar, tap ) op afgesproken tijd bezorgd, evenals de... FAJÉ heeft ons tuinfeest (43 gasten) uitstekend verzorgd. Goede en snelle communicatie vooraf, goed overleg. Huurmaterialen (koelkast, statafels, bar, tap ) op afgesproken tijd bezorgd, evenals de drank en hapjes. De bediening was perfect, de dames voelden goed aan wat nodig was en ruimden alles keurig op. De hapjes waren heerlijk, de miniwraps waren iets aan de droge kant.

Erwin Heukels

Een uitvaart is nooit een fijne gelegenheid, maar het team van Fajé heeft gezorgd dat het onze gasten aan niets ontbrak en het personeel wist goed om te gaan met de emoties in de ruimte. Een uitvaart is nooit een fijne gelegenheid, maar het team van Fajé heeft gezorgd dat het onze gasten aan niets ontbrak en het personeel wist goed om te gaan met de emoties in de ruimte.
Vooral het meedenken met onze specifieke wensen hebben we zeer gewaardeerd en de eindfactuur was keurig binnen de vooraf afgesproken begroting

Thuis

Voor een tuinfeest heb ik een koelkast, 2 statafels en glaswerk gehuurd. Keurig gebracht op de afgesproken tijd en gebracht tot in de tuin. Prima service!

Carole Denninger

Een feest is met Fajé ook écht een zorgeloos feest! Of het nu om het aanleveren van tuinartikelen gaat of om de vriendelijke en efficiënte bediening en (last but not least) de verfijnde happen- dit... Een feest is met Fajé ook écht een zorgeloos feest! Of het nu om het aanleveren van tuinartikelen gaat of om de vriendelijke en efficiënte bediening en (last but not least) de verfijnde happen- dit is een bedrijf waar je 'blind' op kunt vertrouwen. Alles wordt volgens afspraak geregeld. Ontzorgen staat bovenaan hun to-do lijstje! Dank jullie wel!

B.Manten

Zeer netjes en vriendelijk