Auto Bogaert

Fajé gevraagd voor ons huis/ tuin feestje. Ze Reageerden snel op de aanvraag, hebben goed meegedacht en alles is perfect verlopen.
De hapjes waren heerlijk en voldoende. De tap was top en de...
De hapjes waren heerlijk en voldoende. De tap was top en de gehuurde spullen ook.
Dank!!!

Gooiland Elektro

Fajé heeft een super lekkere lunch geregeld voor ons bedrijf.

Meester & Kuiper accountants & belastingadviseurs Hilversum

Catering groep 30 personen meeting & borrel. Vooraf prettige communicatie over de invulling en bij Fajé loopt de uitvoering dan ook conform afspraak. Ervaren Fajé medewerker die met zichtbaar... Catering groep 30 personen meeting & borrel. Vooraf prettige communicatie over de invulling en bij Fajé loopt de uitvoering dan ook conform afspraak. Ervaren Fajé medewerker die met zichtbaar plezier de rol van gastvrouw op zich nam en schakelde waar nodig. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

A Roland holst college Hilversum

Altijd perfect geregeld, netjes volgens afspraak. Fijne samenwerking

voestalpine Track Solutions Netherlands B.V.

De hapjes voor onze nieuwjaarsborrel waren erg lekker. Het personeel is vriendelijk en proactief. Alles is gelopen volgens afspraak en na afloop netjes opgeruimd en schoongemaakt. Ik ben goed... De hapjes voor onze nieuwjaarsborrel waren erg lekker. Het personeel is vriendelijk en proactief. Alles is gelopen volgens afspraak en na afloop netjes opgeruimd en schoongemaakt. Ik ben goed ontzorgd.

Amber

Goede prijzen, fijn contact en precies de goede producten, alleen de mogelijkheid op tafellinnen te huren miste ik. Verder super fijne hulp gehad met het tillen van alle spullen bij het brengen en... Goede prijzen, fijn contact en precies de goede producten, alleen de mogelijkheid op tafellinnen te huren miste ik. Verder super fijne hulp gehad met het tillen van alle spullen bij het brengen en ophalen.

Beeld & Geluid

Heerlijk eten en een gezellig team!

Leger des Heils

In één woord fantastisch!

Jongeneel

Het was wederom weer heerlijk !!!