A. Roland Holst college

Heel goed en heel flexibel en heel erg lekker eten!

Transdev

Fijne samenwerking.

Zending over Grenzen

Vorige week een heerlijke bedrijfsbarbeque gehad. Heerlijk vlees, vis, salade etc.

Résidence Schuttersheide

Door zeer wisselvallig weer verplaatsten wij - Résidence Schuttersheide - de geplande tuinborrel van de eigen tuin naar Pinetum Blijdenstein. Wij maakten gebruik van de diensten van Fajé Catering en... Door zeer wisselvallig weer verplaatsten wij - Résidence Schuttersheide - de geplande tuinborrel van de eigen tuin naar Pinetum Blijdenstein. Wij maakten gebruik van de diensten van Fajé Catering en over dit bedrijf kunnen wij in alle opzichten tevreden zijn?Prima gastvrouwen,, lekkere hapjes en alles keurig geleverd en opgehaald op de afgesproken plaats en tijd?

Zending over Grenzen

Heerlijke ervaring, zeer goed vlees, vriendelijke service en op tijd! Top!!

Zending over Grenzen

Gisteravond heerlijk gebarbecued met collega's. Fajé leverde de voortreffelijke ingrediënten voor dit geslaagde event. Top!

Majesta Kwakkel

Voor onze organisatie hebben we een bedrijfsbarbeque georganiseerd voor 30 mensen. De service en kwaliteit van Fajé is bewonderenswaardig. Alles wordt precies op tijd geleverd en ik raak niet... Voor onze organisatie hebben we een bedrijfsbarbeque georganiseerd voor 30 mensen. De service en kwaliteit van Fajé is bewonderenswaardig. Alles wordt precies op tijd geleverd en ik raak niet uitgepraat over de kwaliteit van het geleverde eten. Van bijgerechtjes tot hoofdgerecht, alles was perfect op smaak en wat een variatie! Iedereen heeft meer dan genoeg kunnen eten en zelfs daarna was er nog eten over. Ik zal FAJÉ bij iedereen aanbevelen, of het nu grote of kleine feestjes zijn.

Merel

Via vrienden en kennissen gehoord dat Fajé erg goed was, dus besloot de cateraar zelf in te schakelen voor de 50e verjaardag van mijn moeder en tante. Kan niets anders zeggen dan dat het perfect was... Via vrienden en kennissen gehoord dat Fajé erg goed was, dus besloot de cateraar zelf in te schakelen voor de 50e verjaardag van mijn moeder en tante. Kan niets anders zeggen dan dat het perfect was geregeld. Het eten dat Fabian maakt is top en het hele team denkt mee om er een leuk feest van te maken. Zeker een aanrader!

Familiefeestje

Alles volgens afspraak en heerlijk eten

NIVOO Verkeer

Fajé catering verzorgd onze catering tijdens cursussen. We krijgen uitsluitend lovende reacties over de inhoud van de lunchboxen en qua communicatie en flexibiliteit is alles ook prima in orde!