Prima verlopen, de bestelling

Goede service

mijn verkeerde bestelling werd snel verbeterd

Kleine order geplaatst. Levering volgens afspraak.

H.W.Oudshoorn

Mijn ervaring met het postorder systeem is , het niet op het adres af willen leveren van het artikel.
Dat ze het pakje niet bij ons aan de deur bezorgen is niet fijn, maar dat ze het ergens anders achter laten
en vervolgens geen briefje in onze brievenbus doen, die tegenover het adres is waar ze het pakje achterlieten, is
bijzonder slordig en niet de bedoeling.

wat is het sterke aan het leveren van iets

Reactie Fairair.eu:

Geachte heer Oudshoorn, wij hebben geprobeerd contact met u te zoeken maar helaas is dat niet gelukt. Ik begrijp uw frustratie over dergelijke acties van de transporteur. Wij vinden het erg... Geachte heer Oudshoorn, wij hebben geprobeerd contact met u te zoeken maar helaas is dat niet gelukt. Ik begrijp uw frustratie over dergelijke acties van de transporteur. Wij vinden het erg vervelend dat de vervoerder heeft gehandeld zoals u heeft beschreven. Helaas hebben wij geen controle over het aflevertraject, ondanks dat we dat graag zouden willen. We zullen deze klacht moet de vervoerder opnemen om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Onze excuses voor de onjuiste aflevering van uw bestelling.
fairair.eu

Een prettige en informatieve ervaring

goede informatie

Niets op aan te merken

Goed verpakt

Prima, vlotte afhandeling van de bestelling.

Prima-ervaring

Na een paar prettige ervaringen overgegaan tot een abonnement.
Elke 4 maanden vallen de filters op de mat, voor mij een signaal om de filters te vervangen. Handig!

Communicatief vriendelijk en professioneel

Packman

Alles loopt zoals je verwacht van een webshop.