Görtz

Heb bij bestelling een vraag gesteld over een abonnement maar heb daar geen antwoord op gekregen.

nee

Reactie Fairair.eu:

Geachte heer Görtz,
Geachte heer Görtz,
Onze excuus dat het ons niet gelukt is u binnen 24 uur te beantwoorden. We hebben u, later dan gehoopt, u een persoonlijke e-mail gestuurd waarin we uw vraag hebben beantwoord. Wij zullen in de toekomst er alles aan doen om sneller te reageren.
Vriendelijke groeten,
Team fairair

M. Kooijman

Duidelijke omschrijving en vlotte levering.
Helaas was het product niet helemaal passend voor de aangegeven toepassing.

Na melding van het probleem is er een oplossing aangedragen door Fairair,
Deze lost vermoedelijk het probleem op.

Reactie Fairair.eu:

Hallo meneer Kooijman,
Hallo meneer Kooijman,
Als u inderdaad de metalen pennen uit de handvatten van uw systeem klikt, dan passen de filters prima. U kunt daarna de handvatten luchtdicht terugplaatsen.
Vriendelijke groeten,
Team fairair

Erlaf

Gevonden on-line bij mijn zoektocht naar luchtfilters

goed van prijs
veel keuze
redelijke prijs

Prima service

snelle levering

W.S.Sleutjes

Goede en duidelijke afhandeling na mijn vraagstelling telefonisch. Snelle afwikkeling. De levering van mijn bestelling was niet juist. Ik ontving 2 stuks van het artikel FD3-900700 met probiotica... Goede en duidelijke afhandeling na mijn vraagstelling telefonisch. Snelle afwikkeling. De levering van mijn bestelling was niet juist. Ik ontving 2 stuks van het artikel FD3-900700 met probiotica en 4 stuks zonder, terwijl mijn bestelling juist andersom was. Verder was alles in orde en mogelijk volgende keer beter.

nette behandeling en snelle levering. Groetjes w. sleutjes

Goede klantendienst, duidelijke website

Zeer goede klantendienst

Hans Boeijmeer

Snelle goedelevering. Zelfs houden zij bij wanneer ik filters moet vervangen en worden dan ook opgestuurd waarbij ik dan ook een mail ontvang.

Automatische afschrijving. Alles gaat perfect.

Rob Klijn

Gemakkelijk zoeken naar de juiste delen en snel en handig besteld en ontvangen.

Makkelijk zoeken, bestellen en ontvangen.