Volders

Onderhoud ventilatiesysteem

Ik heb er nog geen ervaring mee gehad dit is nu de eerste keer.Maar ben wel zeer tevreden over de werken wat zijn uitgevoerd.

Stephan Gilis

Super

Er was een artikel te weinig geleverd (begrijpelijke menselijke fout), maar na contactname met de klantendienst werd dit vriendelijk opgelost

VANDE VELDE

ZEER GOED

ZEER GOED

Filters voor luchtcirculatie

Snel besteld en snel geleverd

R. Sittrop

Geen probleem en snelle levering.

Recair bv

Service

Via chat goed advies gekregen en vlotte afwerking van de opdracht

Carlo

Strakke aanpak

Na eerdere vlotte levering voor redelijke prijs van de standaardfilters nu de duurdere F7 en G4 filters besteld, omdat het nieuwe huis toch nog erg stoffig blijft. De filters komen fris uit de... Na eerdere vlotte levering voor redelijke prijs van de standaardfilters nu de duurdere F7 en G4 filters besteld, omdat het nieuwe huis toch nog erg stoffig blijft. De filters komen fris uit de verpakken. Door de afwijkende montage van deze filters even in verwarring of het wel de goede waren, maar uiteindelijk blijken ze wel te passen en is dit ook een handiger montage dan de standaard versie met het metalen framepje. Een tekening/handleiding voor het plaatsen zou handig zijn. Deze filters zijn wel stuk duurder. Hopelijk blijken ze het geld ook waard te zijn, ook al zal dat lastig te beoordelen zijn gelet op alle variabelen die een rol spelen. Goed om te zien dat het bedrijf zijn producten blijft doorontwikkelen en verbeteren.

G Hoekstra

Filters Itho HRU ECO-fan 3 BV-H

1e bestelling ging fout omdat ik mogelijk niet de goede filters bestelde maar is zonder verdere kosten opgelost.
Direct iemand aan de lijn die het snapte en zonder gedoe het misverstand...
Direct iemand aan de lijn die het snapte en zonder gedoe het misverstand oploste en de volgend dag waren hier de goede filtes. Bedankt Hoekstra Gorredijk

Bestel/leveringservaring

Foutief werden er niet correct bestelde goederen aangeleverd, dit probleem werd echter onmiddellijk opgelost.
Door de snelle en klantvriendelijke houding hebben we nog een vijfvoudige...

Door de snelle en klantvriendelijke houding hebben we nog een vijfvoudige bestelling hebben na geplaatst.

Gekregen wat ik had besteld, geen problemen.