Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

De docent is zeer bekwaam, geduldig en weet veel. Zeer over de docent te spreken.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Zeer begripvol en engelengeduld

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw heel mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding (en de docent) u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Prima Prima Prima

Reactie Fabius Opleidingen:

Ik heb meer (zelf)vertrouwen gekregen door de opleiding.

M.W. Spanjer

Ik heb precies geleerd wat nodig is voor de functie die ik wil.

Reactie Fabius Opleidingen:

Ik vond dit een fijne opleiding om te doen en de begeleiding van een goede docent.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding (en de docent) u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

J. Keur

Neemt de tijd voor je, beantwoordt vragen goed en via mail goede uitleg!

Reactie Fabius Opleidingen:

Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn te lezen dat u veel geleerd heeft tijdens de opleiding! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Marion de Jong

Goed bevallen

S.M. de Laat

Een opleiding om een reguliere baan te kunnen vinden of uit te oefenen. Zeer goede ervaren docent die je veel uitlegt.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding (en docent) u goed bevallen is! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen