Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Karsten Hens

Excellent

Kundenfreundlichkeit, Beratung, Flexibilität, Qualität

Telefonische Erreichbarkeit

Karin Janssen

Mooi gedrukt en bijzondere kaft

Afwerking en levertijd

FoodcoachRick

Topservice. Snelle levering. Boek van hele mooie en goede kwaliteit.

Makkelijk, snel & goede kwaliteit.

Geen verbeterpunten

Frank Bouwmeester

Super snel een boekje geregeld. Goed geholpen aan de telefoon vanwege wens tot spoedlevering.

Meedenken, snelle levering

XX

G. van Vliet

Teleurstellend. Jammer dat niet even werd getipt dat de laatste letter van de tekst op de kaft van het boek buiten de marge viel.
Helaas maar over drukken. Zonde van de dubbele kosten.

Snelheid

Even contact met klant zoeken als blijkt dat de afdruk niet correct is.

J. van Staveren

Het geleverde product ziet er professioneel uit. Door mij werd bij de bestelling een fout gemaakt. Dit werd door EZbook op elegante wijze opgelost. Ik kreeg een gedeeltelijke compensatie van de kosten

betelgemak

De tekst moet aangeleverd worden in PDF-formaat. IK verkeer(de) in de veronderstelling, dat daarbij alles is gespecificeerd, zoals lettertype, - grootte en kleur. Toch worden daarbij vragen gesteld,... De tekst moet aangeleverd worden in PDF-formaat. IK verkeer(de) in de veronderstelling, dat daarbij alles is gespecificeerd, zoals lettertype, - grootte en kleur. Toch worden daarbij vragen gesteld, wat (kennelijk) tot misverstanden kon leiden.

Bettina Drion

Elk jaar stel ik verhalenbundels samen van de deelnemers aan mijn schrijfcursus. De boekjes laat ik al jaren drukken bij EZbook. Een enorm fijne samenwerking en een prachtig resultaat!

De kwaliteit van de boeken, de klantvriendelijkheid en het enthousiasme van het personeel.

De website kan beter, soms raak ik in de war met de algemene website en mijn inlogsysteem waar mijn boekprojecten staan.

Politieonderwijsraad

Uitstekend

Goede kwaliteit, redelijke prijs, gemakkelijk proces

F.W.A. van Asbeck

Ik heb nu 8 boekprojecten bij EZbook gedaan en ben zeer enthousiast over dit bedrijf. Meestal is alles zelf uit te vinden via de website. Zo niet dan zijn zij telefonisch goed bereikbaar en... Ik heb nu 8 boekprojecten bij EZbook gedaan en ben zeer enthousiast over dit bedrijf. Meestal is alles zelf uit te vinden via de website. Zo niet dan zijn zij telefonisch goed bereikbaar en deskundig. Productie is snel en de resultaten zijn bij mij tot nu toe zeer goed. Een aanrader als je zelf drukwerk in kleur of zwart-wit in kleine oplages wilt uitgeven.

werkt eenvoudig en intuïtief

Jos Villevoye

Goede kwaliteit. Snelle levering. Prima prijs.

Snelle levering. Simpele interface.