Exto.nl

jenneken

Ik ontdekte mooi werk van Madelief Buisman wat te koop is

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor uw review, fijn om te lezen dat u blij bent met het werk van Madelief Buisman. Ik wens u er veel plezier mee.

Rinaldoskipper

Heel goede service en prettige website. Ruimtelijk en overzichtelijk.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review! We zien je graag terug op www.exto.nl en wensen je veel plezier met het aangekochte werk.

De mooie pentekening heb ik snel mogen ontvangen. Graag voor een volgende keer.

Prettige, informatieve website.

Goed!

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je reactie! Ik ben benieuwd wat we kunnen verbeteren aan de informatie over het verloop van de order. Dat horen we graag hier of op sales@exto.nl.
We zien je graag terug in onze...
We zien je graag terug in onze webshop.

Heleen van Nieuwland

Ik heb zelf een site bij exto en kijk ook regelmatig bij andere kunstenaars.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je review, leuk om te zien dat ook extokunstenaars bij andere extokunstenaars kopen. We zullen je verbeterpunt bespreken, bedankt voor de feedback.

Trudy Lodder

Snel en keurig verzorgd

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw aankoop. Wij wensen u veel plezier met het werk en wij zien u graag terug op exto.

Prima! Snelle levering en vaak een klein persoonlijk berichtje van de kunstenaar, wat ik zeer waardeer!

Prima. leuke kunst en snelle levering van de werken.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review. Mocht u nog suggesties hebben hoe wij de informatie op onze website kunnen verbeteren dan horen wij dat graag op sales@exto.nl