Exto.nl

Helder overzicht van kunstwerken, voor mij plezierig om te zoeken naar cadeau medewerker die met pensioen gaat

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor uw review! Mocht u nog tips hebben ter verbetering, dan horen wij die graag van u.

Jackie Robberecht

Zeer goed. Vlug, vlot en zonder veel tierlantijntjes. Bij de verzending was het kunstwerk heel goed en top verzorgd, zodat er geen schade kon gebeuren. Ook een kaartje van de kunstenares met een tip... Zeer goed. Vlug, vlot en zonder veel tierlantijntjes. Bij de verzending was het kunstwerk heel goed en top verzorgd, zodat er geen schade kon gebeuren. Ook een kaartje van de kunstenares met een tip voor het "onderhoud" was heel tof!

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor deze mooie review, we zien je graag terug op exto!

Marcel

Overzichtelijke site, goede communicatie en snelle levering !!

Andre

Uitstekende en snelle sevice

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, fijn te zien dat je zo tevreden bent. We zien je graag nog eens terug op exto!

Marcia

Prettige en gebruikersvriendelijke site.
Gekochte kunstwerk is conform afspraak geleverd. We zijn erg tevreden!

Makkelijk en naar vewachting geleverd.

Grote keuze aan kunst

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je positieve review van je aankoop op exto. Veel plezier gewenst met het werk van kunstenares Erica Kraan. We zien je graag terug op exto!

Marcel

Een probleemloze aanschaf met snelle levering.

Reactie Exto.nl:

Beste Marcel, bedankt voor je review en verbetertip! We zullen deze zeker meenemen in verbeteringen aan onze webshop en exto. Ik wens je veel plezier met het aangekochte werk!
Met vriendelijke...
Mirjam Hijmans
exto

Super duidelijk,eenvoudig.bovendien leuk om in te vullen

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je enthousiaste review! Ik wens je veel plezier met het werk.
Mirjam Hijmans
Exto