Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
8.2/10
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

Delta Fiber Nederland

Via mijn werkgever / Leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Ik heb een laadpaal zonder backend. Misschien is het goed om voor die klanten het declaratieproces v.t.v. uit te zoeken en op papier te overhandigen. (naar mijn idee zijn er niet zoveel variaties)

Daniel Lassche | Felton

Via Van Mossel Autolease.

Prima geregeld allemaal.

d

Collega

nvt

Donker Groep

Via mijn werkgever

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Bij verstrekken van fotos door klant van oude meterkast iemand een opname laten doen. inschatting vanaf foto is gemaakt dat er 2 schakelaars bij geplaatst moeten worden echter dit bleek bij... Bij verstrekken van fotos door klant van oude meterkast iemand een opname laten doen. inschatting vanaf foto is gemaakt dat er 2 schakelaars bij geplaatst moeten worden echter dit bleek bij installatie niet te kunnen. Meer aanpassingen waren noodzakelijk en daardoor moet installateur terug komen. niet efficiënt.

Terberg leasing

Via Leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Heel vlot en simpel verlopen

Lennard Gabrielse

Via garage verbrugge

nee

Pieterjan

Leasemaatschappij

Alles in 1 keer goed

Michiel Tietema

Via oud collega maarten schuring.

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Bij ons ging in eerste instantie de installatie niet door. bij nieuwe afspraak was voor ons bellen handiger geweest dan per mail een nieuwe afspraak in te plannen. Hierdoor stonden ze bij ons voor... Bij ons ging in eerste instantie de installatie niet door. bij nieuwe afspraak was voor ons bellen handiger geweest dan per mail een nieuwe afspraak in te plannen. Hierdoor stonden ze bij ons voor een dichte deur. Verder super geregeld en mij prima door het hele installeren voor zakelijk gebruik heen geholpen. Prima.

HMJP Buijs Medux/HartingBank

Lease maatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

ik heb er geen problemen mee dat iemand rookt, dat doe ik zelf ook. Maar aub geen peuken op de oprit en de tuin gooien!

Meyer

Terberg