Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
8.2/10
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

Anne Steijn

KIA van Mossel Apeldoorn

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Gesteggel met een leek(ik) over de slimme of slimste meter is vrij zinloos. Zeg wat ik doen moet en laat niet de indruk ontstaan dat er een ‘next best’ oplossing wordt gerealiseerd.

Roel Veld

Via Fleetresource en Terberg

Snelle reactie bij omschakeling 1fase naar 3fase

Hak, Mobacc

Via bedrijf en lease maatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Na oplevering bleek de nul draad niet aangesloten op de kookplaat groep. Tevens zijn de loodjes op de hoofd zekeringen niet teruggeplaatst

Roel Estate Management & Development

Via via

Nee

I-SEC International Security

Eekhart & Eekhart

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Afspraak goed nagekomen, zorgvuldig en netjes gewerkt, zeer vriendelijke medewerkers.

iv industrie

Via werkgever

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Ik heb zo mijn bedenkingen bij een montageploeg van 6 man en 3 montagebussen. Het werk was om 11 uur gereed, dat dan weer wel.

Hape Electric / MEGAMAN®

Via Terberg Lease

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Of de automatische verrekening ook is doorgegeven aan Terberg Lease?

Young Perfect

Via mijn werk

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Zorg voor een betere voorinspectie. Zorg ervoor dat er bevestiging komt nav aan jullie zijde verzetten van de afspraak en zorg ervoor dat de monteur dan komt het afgesproken tijdstip ipv 3u vroeger.... Zorg voor een betere voorinspectie. Zorg ervoor dat er bevestiging komt nav aan jullie zijde verzetten van de afspraak en zorg ervoor dat de monteur dan komt het afgesproken tijdstip ipv 3u vroeger. Handel ook direct klachten af, zodat er geen technische dienst aan te pas komt. Maar stem het intern af en koppel direct terug naar de klant.

E van Zanten / priva BV

Via leasemaatschappij

Bolton Adhesives bv

Via leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Installateurs waren heel snel vertrokken en hebben mi niet netjes gewerkt (achteraf zag ik het pas goed). Het laadstation werkt helaas nog steeds niet en hiervoor is al een afspraak gemaakt (heel... Installateurs waren heel snel vertrokken en hebben mi niet netjes gewerkt (achteraf zag ik het pas goed). Het laadstation werkt helaas nog steeds niet en hiervoor is al een afspraak gemaakt (heel tijd heeft het gekost om dit kenbaar te maken telefonisch en pas na meer dan 5 telefoontjes op 1 dag werd geconcludeerd dat het laadstation niet werkt ipv de laadpas vanuit de leasemaatschappij).