Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
8.2/10
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

Rick Oonk / Info Support

Leasemaatschappij werkgever

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Tijdens de werkzaamheden heeft een van de werklui het plafond en de muur in onze toilet beschadigd met een boor. Hij heeft een verkeerd boorgat gemaakt en is door de muur van ons toilet gegaan en... Tijdens de werkzaamheden heeft een van de werklui het plafond en de muur in onze toilet beschadigd met een boor. Hij heeft een verkeerd boorgat gemaakt en is door de muur van ons toilet gegaan en heeft daarbij ook het plafond beschadigd. Graag wil ik contact met jullie over hoe we dit kunnen oplossen. Ik ben bereikbaar op 06-31665793. Graag zo spoedig mogelijk contact

Altwin Ponstein

Via mijn leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

geen ,goed werk en aardige kundige monteurs

Berkes

Leasemaatschappij

nee

Exsin Recht en Ruimte

Via de wagenparkbeheerder

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Bij het indienen van stukken duidelijker aangeven dat bij de geschatte lengte van de kabel rekening gehouden moet worden met circa 2 meter extra in de meterkast en nog 1,5 meter.

Strukton Worksphere

Via Strukton Worksphere

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Installateur was buitengewoon vriendelijk, maar waren niet zo goed geïnformeerd over alle details. Ze wisten niet dat er een splitter voor de P1 poort moest worden geïnstalleerd
Ik heb...
Ik heb onvoldoende ervaring met andere partijen zoals jullie, dus ik zou niet weten of jullie anders of beter zijn dan andere partijen.

J.H. 't Jong / Trivium

Werkgever, Leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

De planning was middag vanaf 13.30 uur - de installateur was er al in de ochtend tussen 9.00-10.00 uur.

Jan Willem van Beem

Leverancier van Van Mossel, mijn werkgever.

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Veel mails over afspraak e.d. Mogelijk kan dit beperkter. Factuur was niet duidelijk, in die zin dat deze naar ander bedrijfsonderdeel moest.

Directlease

Via leasemaatschappij

nee

M. Leijssenaar

Via leasemaatschappij (Van Mossel)

VIvochem

Via lease maatschappij