Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
8.2/10
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

Mick

Leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Laadvoorziening werd niet werkend opgeleverd vanwege het, bleek later, niet geïnstalleerd zijn van de juiste back-office. Hier zelf met Alfen een afspraak voor moeten maken maar uiteindelijk wel... Laadvoorziening werd niet werkend opgeleverd vanwege het, bleek later, niet geïnstalleerd zijn van de juiste back-office. Hier zelf met Alfen een afspraak voor moeten maken maar uiteindelijk wel opgelost.

Nannes

Via de lease maatschapij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

het installatie verloop van de software is uitstekend verlopen maar de installatie aanleg ben ik niet over te spreken zie mijn eerdere mail

Unit4

Unit4

Nee

Jansen

Via Volkswagen Dealer van Mossel

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Via een handige goedkope offerte leek het een gunstig bedrijf. Goedkoop=duurkoop!!! Achteraf bleek dat ze een verkeerde inschatting hadden gedaan en hebben ze tig keren terug moeten komen. Vandaag... Via een handige goedkope offerte leek het een gunstig bedrijf. Goedkoop=duurkoop!!! Achteraf bleek dat ze een verkeerde inschatting hadden gedaan en hebben ze tig keren terug moeten komen. Vandaag kwamen we erachter dat ze draden van de aardlekschakelaar niet vast hadden gedraaid..bijna brand. Zeer onprofessioneel!!

van Mossel

Werk

Nee

Remco

Via leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Na installatie werkt de laadpaal niet

Hanneke Meulendijk

Via leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

In de planning is het misgelopen (verwarrende en onduidelijke communicatie) zodat het bij de uitvoering vervolgens ook misging.
Uitvoerder/stratenmaker heeft uiteindelijk alles wel netjes...
Uitvoerder/stratenmaker heeft uiteindelijk alles wel netjes opgeleverd.
Mails en communicatie na installatie zijn wel duidelijk en snel. Vandaar dat ik het bedrijf uiteindelijk wel zou aanbevelen.

Sirous Koliaea

Via Volkswagen Dealer van Mossel

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Een onbetrouwbaar bedrijf dat hun eigen offerte niet nakomt!, doe GEEN zaken met EV Company!

EV company monteur kwam langs voor de installatie van de laadpaal en begon meteen te klagen over de graafwerkzaamheden!.

Hij deed geen enkele moeite om tenminste 5 minuten te besteden aan graafwerkzaamheden, terwijl in de offerte, hiervoor 2 uur was opgenomen. De monteur wist ook niks van de inhoud van de offerte en wilde ook geen enkel moeite doen om de laadpaal te installeren. Na een aantal onaangename telefoon gesperkken kwam EV Company met extra kosten voor de eventuele graafwerkzaamheden wat uiterraad voor ons niet acceptabel was.

Na het verliezen van ons vertrouwen in EV Company heb ik Holland Electric ingeschakeld voor de installatie van de laadpaal. Holland Electric heeft de laadpaal in 2 uur tijd geïnstalleerd, waarvan 22 minuten is besteed aan de graafwerkzaamheden. Nogmaals doe GEEN zaken met EV Company

kwam uit Waspik

Door van Mosel