Hoe heeft u de vakman ervaren gedurende het traject.
Geef aan hoe tevreden u bent over de geleverde kwaliteit

Deurrubber en slang vervangen van wasmachine

Snelle en vakkundige service

Sjoerd Timmerman

Reparatie vaatwasser.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Zeer vriendelijke en attente reparateur.

Joost

Reparatie draadboom van vaatwasser

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Snel juiste diagnose en correcte reparatie.

J.E.v.Velden

Een nieuwe combimagnetron geinstalleerd

MarjoleinvR

Oude wasmachine beoordelen, snel ter plaatse en goede diagnose. Goede advisering over nieuwe wasmachine, snelle plaatsing en goede prijs.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Zeer snelle reactie, en afhandeling. Zowel praktisch (plaatsing nieuwe) als administratief (facturatie)

Patsy Munier

Vaatwasmachine gaf een brommend geluid. Helaas na 17 jaar was het nog wel te maken maar Pieter vertelde misschien kom ik de volgende keer voor een ander euvel langs. Een nieuw was de volgende dag al... Vaatwasmachine gaf een brommend geluid. Helaas na 17 jaar was het nog wel te maken maar Pieter vertelde misschien kom ik de volgende keer voor een ander euvel langs. Een nieuw was de volgende dag al ingebouwd. Hij heeft ook nog even het speciale knoppenpaneel van mijn Siemens inbouwoven nagekeken. Alles doet het weer. Super.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Ik kende Pieter al van een reparatie aan van de inbouwoven en die was toen ook naar volle tevredenheid gemaakt. Hij kende dit model niet en heeft gewoon Siemens gebeld. Zodoende wist hij wat er... Ik kende Pieter al van een reparatie aan van de inbouwoven en die was toen ook naar volle tevredenheid gemaakt. Hij kende dit model niet en heeft gewoon Siemens gebeld. Zodoende wist hij wat er gedaan moest worden. Toen was ik al super tevreden van daar dat ik ESR weer heb gebeld en zal het zeker aanbevelen.

Monique Claassen

Nieuwe wasmachine geleverd, oude afgevoerd

Bianca Mesker_ Westland Verpakkingen

Nu weer de wasmachine.... kreeg geen water. Vlotter van de aquastop in de machine gebroken. Dus geen schone was. Daar ik de vorige keer heel goed geholpen was, ESR maar weer aangeschreven. Doordat... Nu weer de wasmachine.... kreeg geen water. Vlotter van de aquastop in de machine gebroken. Dus geen schone was. Daar ik de vorige keer heel goed geholpen was, ESR maar weer aangeschreven. Doordat er bij een vorige reparatie, een ander bedrijf, iets niet goed gegaan was, nu dit probleem. Maar hij is gerepareerd. Door deze goede service, wederom, en de bejaarde leeftijd van onze wasmachine, toch besloten toch een nieuwe aan te schaffen. En ja, bij ESR. En die wordt nog deze week gebracht! Super. Want Pieter heeft gelijk, hij is echt op.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Je wordt goed voorgelicht. Eerlijke en nette service.

Kate Schaap

Installatie nieuwe vaatwasser en verwijderen oude.

P. Pijlman

Reparatie oven.