Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

De vriendelijkheid en het geduld van monteur en planner, zeker toen ik nogal ontzet was over de gang van zaken.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Op dit moment ben ik ontzet: ondertussen zijn er 3x mensen langs geweest voor offerte en montage. Eerst bleek het geoffreerde helemaal niet te kunnen in dit huis. Ook de bijgestelde offerte blijkt onvoldoende om te komen monteren (artikelen blijken te ontbreken). Het is enorm lastig om een cv-ketel te kopen, zeker als deze afwijkt van de standaard. Ik heb dus niet heel veel keuze in ketel en in montage. Maar hoeveel kan er misgaan? U snapt toch dat ik ook al die keren klaar zit? Lichtpunt: aardige monteur, goede planner aan de telefoon, bleven rustig uitleggen, enz. Daarom toch nog een 4.

Welke van de hiernaast getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Aanbod, Snelheid en levering

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Meer inzicht verwerven in minder gebruikelijke constructies en minder standaard huizen, betere procedures om goed te organiseren.

Score voor Energiewacht West Nederland CV-ketels: 1/5