Ik heb een fijne ervaring met Empato Letselschade. Ik had het idee dat ik serieus genomen werd, er direct geacteerd werd op mijn vragen/voorstellen. Los van het feit dat het met de tegenpartij wat... Ik heb een fijne ervaring met Empato Letselschade. Ik had het idee dat ik serieus genomen werd, er direct geacteerd werd op mijn vragen/voorstellen. Los van het feit dat het met de tegenpartij wat stroperig liep zijn we tot een goede afwikkeling gekomen.

Heel goed. Vanaf het eerste contact ben ik op een prettige manier geholpen met goede voorlichting en duidelijk overzicht mbt de te ondernemen acties. Alles is netjes afgehandeld, ik ben zeer tevreden.

Door persoonlijke aandacht voelen wij ons zeer gehoord, na ons ongeval.

Algemene indruk is goed, alhoewel in het begin een verkeerde voorstelling van zaken is gegeven. Er werd vertelt dat na de aanmelding in juli jl. de afwikkeling al in september kon plaatsvinden. Maar... Algemene indruk is goed, alhoewel in het begin een verkeerde voorstelling van zaken is gegeven. Er werd vertelt dat na de aanmelding in juli jl. de afwikkeling al in september kon plaatsvinden. Maar uw medewerker heeft e.e.a. goed uitgelegd en naar tevredenheid afgehandeld.

De communicatie verliep zeer snel, de blessure werd besproken en het probleem werd tijdig, met vriendelijkheid en een zeer uitstekend welkom afgehandeld

Ik ben zeer tevreden.
Na mijn ongeluk bij Empato terecht gekomen, ik ben gelijk goed geholpen en samen het traject door gelopen tot een goed eind.

Ze hebben mij ontzettend goed geholpen en erg vriendelijke mensen en mee levend

Zeer goede ervaring met Empato Letselschade.

Zeer tevreden, goede, duidelijke en snelle afhandeling. Veel persoonlijk contact, altijd vriendelijk en correct te woord gestaan, er werd altijd gevraagd naar hoe het met mij persoonlijk ging... Zeer tevreden, goede, duidelijke en snelle afhandeling. Veel persoonlijk contact, altijd vriendelijk en correct te woord gestaan, er werd altijd gevraagd naar hoe het met mij persoonlijk ging voordat er zakelijk gesproken werd.