Goed, snelle reactie en goede afhandeling van mijn case

In februari 2022 een ongeluk gehad waar ik letsel aan heb overgehouden. vanaf het eerste contact al direct een fijn gevoel bij dit bedrijf. Dit bedrijf nam echt de tijd om mijn verhaal aan te horen... In februari 2022 een ongeluk gehad waar ik letsel aan heb overgehouden. vanaf het eerste contact al direct een fijn gevoel bij dit bedrijf. Dit bedrijf nam echt de tijd om mijn verhaal aan te horen en zo goed mogelijk de vervolgstappen uit te leggen. Daarnaast heb ik door hun persoonlijke aandacht, me heel gesteund gevoeld. Ze zijn trouwens ook heel goed bereikbaar en reageren snel op vragen :) Al met al echt super tevreden!

Goed en tevreden weten waar ze over praten.je wordt goed begeleid en geïnformeerd.

Ik heb een goede en fijne ervaring met Empato letselschade. Na een auto-ongeluk, zoals bij mij het geval was, ben je kwetsbaarder dan anders. Casper Vink was al binnen een dag bij ons en heeft ons... Ik heb een goede en fijne ervaring met Empato letselschade. Na een auto-ongeluk, zoals bij mij het geval was, ben je kwetsbaarder dan anders. Casper Vink was al binnen een dag bij ons en heeft ons op een heel fijne manier door dit proces (dat het een heel proces wordt en is besef je dan nog niet) heen geholpen. Hij heeft heel goed geluisterd, meegekeken en ons op een geweldige manier begeleid. Op alle manieren suggesties en manieren aangedragen om voor ons tot een zo goed mogelijk haalbare oplossing te komen. Met daarin altijd de mens en haar belang voorop.

Super goede communicatie erg vriendelijk voelt heel vertrouwt

Provisioneel en persoonlijk.

Goed snel en duidelijk wat er gaat gebeuren

Vaak updates het process