Glasman

Nog bezig met de zaak bedrijfsongeval.
Maar meester vink die doet het wel even
Hij laat dagobert duck de centjes opduiken en doet het met een zeer bekwame en professionele manier. Nog bezig met de zaak bedrijfsongeval.
Maar meester vink die doet het wel even
Zeer aanbevolen bedrijf met motivatie en klantvriendelijkheid heb je een zaak dan geeft empato je een tweede leven.
Gr de glaszetter

Zeer competent

Heel goede ervaring

Sinds mijn arbeidsongeval heb ik volledige psychologische en professionele ondersteuning van dit bedrijf.
Het waren moeilijke tijden, vooral door de taalbarrière, maar ik zag altijd dat het bedrijf er alles aan deed om al mijn twijfels weg te nemen.

Goede professionele dienstverlening. Goede communicatie en contactmoment alleen wanneer nodig.

Ze zijn behulpzaam makkelijk te bereiken en ze denken mee voor de mogelijkheden en oplossingen. De werk vanuit hun kant wordt100% goed gedaan.