Peter

Prima bedrijf !!!!

Levert snel en goed !!

B van der K

Ik heb waarschijnlijk de pech dat ik iets bestel wat niet op voorraad is.
Dat is niet erg maar zet even op jullie site dat het er niet is dan had ik het elders besteld.
Voor de rest prima...
Ik heb waarschijnlijk de pech dat ik iets bestel wat niet op voorraad is.
Voor de rest prima een prima bedrijf met groot en aantrekkelijk geprijsd assortiment.

mailen

Ernst Lefeber

Goede service

Jacques Bosma

Heel goed. Snelle reactie's en correcte levering

Snel en duidelijk.

Jean Thomassen

Alles voor elektra

Goede kwaliteit

Cor Custers

Prima service en snelle bezorging. Goede materialen tegen betaalbare prijzen

Zeer snelle levering

Matthias Wehmeier

Top

Op tijd

Matthijs Leussink

Voor 21u besteld, supersnel geleverd de volgende morgen.

leversnelheid

John Koolhoven

Had een starter nodig in een badkamerarmatuur. Het merk dat er inzat is nergens te koop. Een soortgelijk product was hier voorradig.

Reageert snel op technische vragen en geeft goed advies.

FERRIE Hagebeek

Bestellen ed gaat prima,maar de levering is knudde het is heel vervelend als je vier dagen moet wachten op dergelijke producten dan ligt het werk stil.
Dit ligt aan het coeriers bedrijf ze...
Dit ligt aan het coeriers bedrijf ze geven steeds maar mailtjes, we komen het om zo enzo laat brengen, de inkt is nog niet opgdroogt of het word al weer uigesteld.Ik heb ook andere ervaringen 's morgens bestellen volgende dag in huis. Ik weet niet of dit bij andere mensen veel vorkomt ?,dan zou ik toch overwegen om een andere vervoerder te nemen zodat ik je dan een tien kan geven.

De site is goed.

Reactie Elektramat NL:

Beste Ferrie,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat het langere heeft geduurd dan dat je mocht verwachten, voordat je de bestelling binnen kreeg....
Beste Ferrie,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Vaak worden de bestellingen door PostNl de volgende dag geleverd, maar af en toe wordt het iets later. Jammer genoeg is dit nu bij jou het geval geweest.

Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat