John Grove

Alles weer snel ontvangen.

Snelle en correcte levering

Dick B

Prima prijzen, groot assortiment en zeer snelle levering

Goede prijs
Groot assortiment
Goed communicatie

Peer

Zeer goed

Telefonische ondersteuning

Marcel Leicher

Top assortiment, niet duurzaam (verpakking)

Fijn assortiment maar een bestelling wordt vaak in zoveel pakketten verzonden dat er niets duurzaams aan is. En daarbij krijg ik soms wat in een enorme doos wat ook in een kleine doos of envelop... Fijn assortiment maar een bestelling wordt vaak in zoveel pakketten verzonden dat er niets duurzaams aan is. En daarbij krijg ik soms wat in een enorme doos wat ook in een kleine doos of envelop had gekund.

Edwin van Dorp

Gewoon goed

makkelijk bestellen en snel geleverd

Rene Janssen

Bij een telefonisch gesprek wordt je vriendelijk geholpen en waar kan vragen ze na wanneer je bestelling geleverd wordt. Ik doe hier de volgende bestelling zo weer.

Klant vriendelijk snelle levering

Aart Wagelaar

Uitstekend...

Eenvoudig de materialen te bestellen, kabels ed ook per meter/stuk...dat is fijn met name voor een "hobby-ist"... niet duur ( voor zover ik dat kan beoordelen) Goede "vraagbaak" bij een... Eenvoudig de materialen te bestellen, kabels ed ook per meter/stuk...dat is fijn met name voor een "hobby-ist"... niet duur ( voor zover ik dat kan beoordelen) Goede "vraagbaak" bij een uitdaging.

Tip: bij ophalen materialen...maak dan gebruik van een barcode in het ophaalbericht...nu moet uw medewerker het "afhaalnumner" in tikken..🤔. Voor zo'n proffesioneel bedrijf kan dat eigenlijk niet😉

Frans Maas

Zeer goede service en levering van producten die ze aanbieden

Bij samen stellen van de meterkast goed advies en netjes afgewerkte bedraad.

Mark Zwiers

Snel geleverd, bestelde aantallen kloppen altijd. Minpunt: bijna elk product in een aparte doos, terwijl het makkelijk bij elkaar past

‘s avonds bestellen.

Marlet Prins-Proeme