Een mooi cadeau

Kreeg snel antwoord
Top

Hi Joyce,
Dankjewel voor deze top beoordeling!
Ik heb het kraampakket net nog even mooi gemaakt en het gaat morgen met de bezorger mee.
Graag tot ziens. Joost | Een Mooi Cadeau

JTE

Leuk cadeau, werd zeker gewaardeerd door onze vriend die we er beterschap mee wilden wensen. Alleen heel jammer dat de bezorger niet heeft aangebeld en het pakket linea recta naar een post... Leuk cadeau, werd zeker gewaardeerd door onze vriend die we er beterschap mee wilden wensen. Alleen heel jammer dat de bezorger niet heeft aangebeld en het pakket linea recta naar een post afhaalpunt gebracht waardoor we alsnog zelf het pakketje moesten ophalen en in persoon langsbrengen. Super onhandig!

Hoi JTE,
Allereerst bedankt voor jouw beoordeling. En we zijn erg blij om te horen dat het cadeau gewaardeerd werd. Daar doen we het voor.
Wij begrijpen dat de bezorging gezien word als...
Hoi JTE,
Wij begrijpen dat de bezorging gezien word als onderdeel van onze dienstverlening maar helaas is dat uitbesteed aan postNL en in die zin buiten onze invloed. Erg jammer om te horen dat de chauffeur niet de moeite heeft genomen om aan te bellen. Dit komt helaas te vaak voor.

Lena

Het bedrijf heeft zich aan hun beloftes gehouden rondom productinhoud en levering. Het pakketje (verwenpakket voor zieke vriendin) zag er prachtig uit. Bij een vergelijkbare situatie zou ik zo weer... Het bedrijf heeft zich aan hun beloftes gehouden rondom productinhoud en levering. Het pakketje (verwenpakket voor zieke vriendin) zag er prachtig uit. Bij een vergelijkbare situatie zou ik zo weer bij "Een Mooi Cadeau" bestellen.

Een tip: iets ruimer aantal tekens toelaten bij bijgevoegde kaartje, dat was wat krap.

Hoi Lena,
Wauw wat een top beoordeling! Echt super blij met hoe je de ervaring met ons bedrijf beschrijft hier doen we het voor. Bedankt!
Natuurlijk zien we je graag weer terug.
Joost |...
Hoi Lena,
Natuurlijk zien we je graag weer terug.
Joost | Een Mooi Cadeau
ps, bedankt voor de feedback van de boodschap. Helaas staat onze software niet meer tekens toe. Voor de volgende keer als extra optie, gebruik aub het commentaar vak bij het afronden van de bestelling om meer tekst te plaatsen. Dan gaat het zeker goed komen.

Annet

Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen. Producten zijn mooi verpakt en leuk om te geven.

Hoi Annet,
Dankjewel voor deze super beoordeling! Erg fijn om te horen ook dat de hele ervaring vlot verliep en dat je bij was met het eindresultaat. We zien je graag terug.
Joost | Een Mooi...
Hoi Annet,

Joost Wesselman

Hoi Joost,
Dankjewel voor jouw beoordeling en graag tot ziens.

Joey Visser

Netje optijd afgeleverd

Hoi Joey,
Dankjewel voor deze top beoordeling! We blijven ons best voor je doen en wellicht tot ziens?

Ben Verhoeven

Leuke cadeautjes maar dure verzendkosten naar België

Hoi Ben,
Hoi Ben,
Dankjewel voor jouw beoordeling! Fijn dat je de keuze goed vindt en je hebt volledig gelijk m.b.t. de verzendkosten naar België. (Ben er zelf alles behalve blij mee) Voor mij als mini webwinkel kost een Pakket Europa qua inkoop bij postNL ongeveer twee keer zoveel als een Pakket NL. Ik ga zeker kijken of ik hier nog wat vanaf kan krijgen in de toekomst.

E. van Schaik

Leuke en verzorgde beterschapmanden. Vriendelijke service bij de bestelling en terugstorting van verkeerd bestelde artikel. Aanrader!

Dag E,
Wat een top beoordeling!! Dankjewel. Erg fijn om terug te lezen dat alles in goede samenwerking is verlopen en dat het voor herhaling vatbaar is. Dus tot ziens!

Pien

Goede gevarieerde keuze en in div prijsklasse dus je kn altijd slagen

Hoi Pien,
Dankjewel voor deze mooie beoordeling. We proberen inderdaad in zoveel mogelijk prijsklassen keus te hebben, dus fijn om te horen dat dit werkt.

Ellen Beijers

Goede service, adres klopte niet, contact over gehad en opgelost.

Dag Ellen,
Super fijn om te horen dit! Dankjewel voor deze beoordeling!
Adres en verzendproblemen komen voor maar het is altijd super fijn om ze tesamen op te lossen. Tot ziens.
Joost |...
Dag Ellen,
Super fijn om te horen dit! Dankjewel voor deze beoordeling!