Kim

Alles in orde

Hoi Kim,
Hartstikke bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was!
Graag tot ziens. Joost | Een Mooi Cadeau

Van Garderen

Behulpzaam / goede service

Dag S,
Bedankt voor deze fijne beoordeling we doen ons best en blijven ons best doen!
Tot ziens weer. Joost | Een Mooi Cadeau

Sjoukje

Snelle levering en goede communicatie. Helemaal top!

Hoi Sjoukje.
Ik word helemaal vrolijk van jouw mooie beoordeling dankjewel! :)
We zien je graag weer terug.

Dennis Wennekers

Kado gekocht voor me oom. Was super!

Ha Dennis!
Wat ontzettend fijn om te horen dat je je oom blij hebt kunnen maken met zijn cadeau!
Dat is uiteindelijk het allerbelangrijkst!
Tot ziens!

Coby van Loon

Voor een zieke persoon zocht ik een beterschap pakket. Speciaal bij dit bedrijf besteld omdat ze een mooie doos hebben met een leuke inhoud. Helaas wordt de doos zonder verpakking eromheen zo met de... Voor een zieke persoon zocht ik een beterschap pakket. Speciaal bij dit bedrijf besteld omdat ze een mooie doos hebben met een leuke inhoud. Helaas wordt de doos zonder verpakking eromheen zo met de post verstuurd. Met als gevolg dat de doos beschadigd is en er een grote adressticker op zit met mijn adres erop. Dit is niet representatief om aan een zieke peroon te geven. Ik ben echt teleurgesteld dat ik een beschadigde doos met een grote adressticker erop aan een zieke persoon moest geven.

Dag Coby,
Dag Coby,
Bedankt voor jouw beoordeling maar ik moet zeggen zo'n zwaar oordeel valt ons nogal koud op ons dak! Nog niet eerder hebben we deze feedback gekregen over onze populaire geschenkdozen. We begrijpen dat je niet verwacht had dat onze geschenkdoos tevens de verzenddoos zou zijn en dat spijt ons. We zullen deze feedback meenemen en dit op de site verduidelijken. Laat me even toelichten waarom dat de geschenkdoos een hele stevige en mooie 'verzenddoos' is. De reden is dat op deze manier de 'pret' al aan de voordeur begint als de postbode jou als ontvanger de doos aanbiedt. Je weet immers direct dat er wat leuks aankomt met zo'n bijzondere verpakking. Maar hoe dan ook de primaire functie van de doos is de inhoud beschermen tijdens transport. Zoals je hebt ervaren kan het bezorgen wat uiterlijke schade veroorzaken. Het is voor ons niet mogelijk jouw gevoel te veranderen waardoor je op een 2 bent uit gekomen en dat spijt ons. Joost | Een Mooi Cadeau

D. Gulikers

Leuke accessoires tegen een goede prijs

Dag D,
Wat een super beoordeling dankjewel! Het vinden van de juiste leuke accessoires is altijd een uitdaging dus fijn om te horen dat we op de goede weg zijn. Tot ziens weer.
Joost | Een...
Dag D,

N

Top!

Reactie Een Mooi Cadeau:

Super bedankt voor deze beoordeling!
Kort maar krachtig! :)

Patricia

Prima en snel bezorgd

Hoi Patricia,
Fijn om te horen dat het cadeau zo snel bij de ontvanger is aangekomen!
Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor!
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wil Bos

Mijn ervaring met Mooi Cadeau was prima. Fijne en vlotte communicatie. Betrouwbare onderneming.

Dag Wil,
Wat een super beoordeling dankjewel voor het vertrouwen hier doen we het voor. Tot ziens weer.

Een mooi cadeau

Prima, geen op- of aanmerkingen.

Reactie Een Mooi Cadeau:

Super fijn om te horen dat alles goed is bevallen.
Bedankt voor jouw beoordeling en hopelijk tot de volgende keer!
Tara| Een Mooi Cadeau