Wilma de pauw

Hoi Wilma,
Kort maar krachtig dank je voor deze fijne beoordeling!

Jack A

Positief, met wat verbeteringen in het bestelproces zou het 5 sterren zijn

Hoi Jack,
Dankjewel voor je positieve beoordeling! :)
Hoi Jack,
Dankjewel voor je positieve beoordeling! :)
We zijn super benieuwd wat voor verbeteringen je graag zou willen zien dus als je in de gelegenheid bent mail ons vooral. We zullen dit direct doorspelen naar de ontwikkelaar voor toekomstige verbeteringen.

Werkman

Zeer amateuristisch kaartje met ´tekst´ en afbeelding er op geprint.

Hoi Martijn,
Bedankt voor jouw beoordeling, maar kan het zijn dat je een beetje streng bent voor ons?
Hoi Martijn,
Wij zijn een héél klein bedrijf dat op een ambachtelijke manier de cadeautjes samenstelt. Dus inderdaad, wij knippen en plakken en printen er op los! Dit is wat ons onderscheidt en dit is waar we normaal erg fijne feedback op krijgen.
Wij begrijpen volledig dat je iets anders had verwacht en dat kan en mag natuurlijk ook. Het is echter wel jammer dat je niets inhoudelijk over het cadeau vertelt en dat je ons een meer dan slechte beoordeling geeft op basis van een kaartje dat wij als service aan onze klanten geven, zodat zij met de persoon welke belangrijk voor hen is, kunnen communiceren. (Dit is een gratis dienst).
Blijf je bij deze beoordeling? Geen probleem, maar wellicht kun je nog eens je gedachten er overheen laten gaan? We horen graag van je en nogmaals bedankt.

Jos Davids

Leuke originele cadeaus. Mooi verpakt en met een leuke tekst erbij viel het echt in de smaak.

Hoi Jos,
Bedankt hier zijn we blij mee. Fijn om te horen dat het persoonlijke kaartje goed gelukt is.

Tna

Prima bedrijf, reageerd snel en bezorgen ook snel.

Hoi Thalita,
Dank je voor je toffe beoordeling! Graag tot ziens!

ReflexSystems Nederland B.V.

Goed! snelle reactie op vragen en alles op tijd verzonden. Complimenten ontvangen van de 'ontvangers' van het cadeau.

Hoi Bianca,
Wat een leuke beoordeling en het is echt super fijn om te horen dat de ontvangers zo blij zijn! We zijn je graag weer van dienst.

E. Logger

Ruime keuze en mooi verpakt

Hoi Esther,
Wat fijn dat je ons beoordeeld hebt en dat je blij was met de keuze en de presentatie. :)
We zijn continue bezig met weer nieuwe pakketten te bedenken.

D Sahuleka

Goede service ....werd gebeld dat huis nummer niet eenduidig was (direct volgende werkdag)

Hoi Danny,
Bedankt voor jouw mooie beoordeling!
Hoi Danny,
Bedankt voor jouw mooie beoordeling!
We doen altijd voordat we een verzendlabel printen de extra service van een adres controle om de pakjes zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen. ;-)

Anja Tiggelman

Super

Hi Anja,
Dankjewel! :)

Ellen

Een super gaaf pakket als cadeau ontvangen en zeer netjes ingepakt. Zou daar zelf ook een pakket voor iemand bestellen.

Hoi Ellen,
Wat een leuke feedback! Bedankt en hopelijk zien we je snel!