Janine

Super leuk! Leuke prijzen, alleen t bezorgen is wat prijzig! Maar goede service, duidelijke track en trace!

Hi Janine,
Hi Janine,
Merci voor deze super fijne beoordeling! We zijn altijd druk bezig om aan onze dienstverlening te werken. We hebben er inderdaad voor gekozen om de verzendkosten niet in de pakketprijs te verwerken en we hadden ook graag gezien dat het nog goedkoper kon. Tot ziens weer!

Arzo

Snelle service cadeau mooi ingepakt zoals beloofd

Hi Arzo!
Dankjewel, voor deze toffe beoordeling! Fijn dat het pakket in de smaak viel.

Klaver

Eenvoudig te bestellen. Ook goed beorgd. Enige nadeel is dat door optie automatisch aanvullen van gegevens op mijn telefoon, het adres Straat en woonplaats) van bezorgadres overschreven werden toen... Eenvoudig te bestellen. Ook goed beorgd. Enige nadeel is dat door optie automatisch aanvullen van gegevens op mijn telefoon, het adres Straat en woonplaats) van bezorgadres overschreven werden toen ik mijn telefoonnummer toevoegde. Gelukkig was postcode huisnummer leidend voor bezorging maar het was wel erg verwarrend

Hi Gerben,
Hi Gerben,
Dankjewel voor jouw beoordeling! Gelukkig ben je blij met de dienst die we verlenen. Ook wij zijn geen fan van de in telefoons ingebouwde auto-aanvullen optie bij web invulformulieren. Dit zorgt vaker voor problemen.

L.L-K

Snelle levering, prima pakket

Hoi Lifa!
Dankjewel, wat een top beoordeling! Fijn dat het pakket in de smaak viel. Graag tot ziens!
Joost| Een Mooi Cadeau

Snelle levering en leuke spullen.

Hi Tamara,
Merci voor de fijne beoordeling! Het blijft altijd uitdagend om aan de variatie te werken maar door deze feedback weten we dat we op de goede weg zijn.

tamara

Netjes verzorgd en bezorgd

Hi Tamara!
Dankjewel, voor deze fijne beoordeling! Tijdens het inpakken doen we altijd super ons best en dat blijven we doen. Graag tot ziens!
Tara | Een Mooi Cadeau

Super snelle levering mijn vriendin en haar gezin vonden het een super leuke opkikker.

Hoi Tamara!
Dankjewel, hier krijgen Tara & ik een opkikker van! Graag tot ziens!

Goudswaard

Duidelijke communicatie naar de klant .

Hoi Anja!
Dankjewel, voor deze top beoordeling! We proberen altijd samen met de klant tot het beste resultaat te komen. Graag tot ziens!

Voskuilen

Goed en snel afgehandeld

Hoi Simone!
Fijn om te horen dat we goed en snel handelen we blijven ons best doen!
Bedankt voor je mooie beoordeling!
Joost | Een Mooi Cadeau

Mariska Slager

Mooie cadeautjes om te versturen

Hoi Mariska!
Bedankt voor je mooie beoordeling!
Wij gaan weer snel verder met mooie cadeautjes maken. ;-)
Joost | Een Mooi Cadeau