Dirk

Oke

wachttijden bij de transfer busjes duurde beetje lang.

Sylvester

Wel oke

NIET DE BESTUURDERSSTOEL VERSTELLEN !!!!

Armand Willems

Prima, goed geregeld!

Ga zo verder!

Karen Peens

Heel makkelijk te bereiken (en bereikbaar), onwijs aardig en behulpzame heren aan het werk. Een echte aanrader

Van Beek

? Auto binnen

GCM. Wennekes

Zou het niet weten bij ons ging alles goed

Nathalie Wirken

Nee

Peter Arninkhof

We hebben een half uur van te voren onze aankomst aangekondigd, echter hebben we nog wel ruim 15-20 minuten moeten wachten voordat uw medewerker er was. Helaas werkte bij de terugreis de... We hebben een half uur van te voren onze aankomst aangekondigd, echter hebben we nog wel ruim 15-20 minuten moeten wachten voordat uw medewerker er was. Helaas werkte bij de terugreis de Marechaussee op Schiphol niet mee en moest uw medewerker op ons wachten, dus wat dat betreft is het niet helemaal volgens planning verlopen.

Wellicht is het handig om aan te geven dat we moeten bellen zodra we door de douane zijn i.p.v. als je in het bezit bent van de handbagage/bagage. Tevens is het wel wenselijk dat als je een half uur... Wellicht is het handig om aan te geven dat we moeten bellen zodra we door de douane zijn i.p.v. als je in het bezit bent van de handbagage/bagage. Tevens is het wel wenselijk dat als je een half uur van tevoren je komst aankondigt, dat dan tegen die tijd ook iemand klaar staat om de auto in ontvangst te nemen.

Veerle Lunders

Heel makkelijk

Meer karretjes voor de bagage te vervoeren

Krishna Mohan

Ner