Parkos: Bart Van Schelstraete

Het was even zoeken voor nog een vrije plaats, het was zeer vol geparkeerd die dag

J.C.A. Nagtzaam

Comfortabele manier om auto nabij Schiphol te parkeren

Dragana Ardalic Jakov

Eazzy peazzy TOP

Niets

M.Bakker

Super!

Een toilet...Mensen hebben soms al een hele reis achter de boeg als ze aankomen bij EazzyPark

anoniem

Uitstekend

Carmen Kratz-Wolfram

Alles wieder sehr unkompliziert und gut. Preis stimmt,nach dem sie im Vorjahr ca.50€ für den gleichen Zeitraum mehr verlangt haben nun auch wieder. Wenn es so bleibt ,werde ich gerne 2 mal im Jahr... Alles wieder sehr unkompliziert und gut. Preis stimmt,nach dem sie im Vorjahr ca.50€ für den gleichen Zeitraum mehr verlangt haben nun auch wieder. Wenn es so bleibt ,werde ich gerne 2 mal im Jahr mein Auto dort parken.

Dieses Mal war wieder alles perfekt.

Maarten Collaris

Heel goed uitstekend service zeer goed geholpen. Zijn toen de auto al was geparkeerd. Nog extra met hun auto en mij en mijn vrouw samen. Naar een betaalautomaat gereden. Ook moest ik de reservering... Heel goed uitstekend service zeer goed geholpen. Zijn toen de auto al was geparkeerd. Nog extra met hun auto en mij en mijn vrouw samen. Naar een betaalautomaat gereden. Ook moest ik de reservering onverwachts verlengen. Dit ging allemaal prima. Zeker voor de toekomst ga ik er weer parkeren.

Geen verbeteringen nodig

Felix Post

Nee

krien puts

Heel erg makkelijk, vriendelijke ontvangst , correcte service

geen tips te geven

FMM Biesheuvel-Snellen