Maaike

Prima!

Ik vond het wachten bij schiphol wel iets te lang duren.
Maar toen kwam de chauffeur en hij was ontzettend vriendelijk!
Ik vernam wat aan de late kant wat de voordelen zijn om op de...
Ik vond het wachten bij schiphol wel iets te lang duren.
Maar toen kwam de chauffeur en hij was ontzettend vriendelijk!
Ik vernam wat aan de late kant wat de voordelen zijn om op de andere lokatie te parkeren.

Frank Buijs

Gemakkelijk

De bus richting Schiphol liet ruim 40 minuten op zich wachten ondanks dat ik ruim voor de geboekte tijd aankwam en 3x hierover moest bellen. Desondanks is het mij toch gelukt nog net het vliegtuig... De bus richting Schiphol liet ruim 40 minuten op zich wachten ondanks dat ik ruim voor de geboekte tijd aankwam en 3x hierover moest bellen. Desondanks is het mij toch gelukt nog net het vliegtuig te halen. Overigens zonder verontschuldigingen maar met smoesjes van zowel de telefonist als de chauffeur.

Aaldijk Louwrens

Niet doorgegaan, kon adres niet meer vinden.

Graag mail met adres of herinneringsmail was namelijk vergeten waar ik moest parkeren, uiteindelijk geparkeerd op P3 extra kosten € 157.55

Jos van Dorp

Geweldig !!!!!

Helemaal niet ! Alles liep gesmeerd :)

G. Bosmans

Vond de koffie niet zo lekker, maar dat is persoonlijk denk ik.

Marcel Posdijk

Heel makkelijk! Goede communicatie en echt handig om bij de vertrekhal te kunnen uitstappen en de auto daar ook weer te ontvangen bij terugkomst

Bij het bellen voor vertrek moet je de optie “ik wil opgehaald worden” kiezen om contact te krijgen. Ik vind die tekst verwarrend, maar dat kan aan mij liggen

Sebastian Srebniak

Tip top geregeld