Eddy van Rooijen

Altijd goede service

Beschrijf hier uw ervaring

doen geregeld zaken met Easy Ergonomics, en worden parfect geholpen, ook telefonisch goed bereikbaar.

Sonja Van Loffelt

Goede service en correct

Ana Maria Vargas/Dow Benelux

Heel goede bedrijf, die helpen meteen.

Beschrijf hier uw ervaring

Zijn vriendelijke mensen aan de telefoon en per mail. Snel geholpen.

Tot zo ver geen verbeterde punten van mijn kant.

Andy Kleykens

Snelle service, tevreden medewerker

A. Westplat

De toezending van mijn bestelde toetsenbord was prima. Echter deze voldeed niet aan mijn wensen.
En die heb ik retour gestuurd en wacht nog (Steeds) na 4 weken op mijn refund.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is goed gegaan tot en met de retour door mij. Ik heb echter mijn geld nog niet terug.

Sneller overgaan tot terugbetaling

Reactie Easy Ergonomics:

Beste heer Westplat, volgens onze informatie is het toetsenbord niet retour gekomen. Dit kan een fout van ons zijn of een fout van het bedrijf waarmee u de zending retour heeft gezonden. Er is... Beste heer Westplat, volgens onze informatie is het toetsenbord niet retour gekomen. Dit kan een fout van ons zijn of een fout van het bedrijf waarmee u de zending retour heeft gezonden. Er is tevens geen contact met ons opgenomen hierover, waarop wij zouden hebben kunnen reageren. We zullen contact met u opnemen om te zien of we z.s.m. tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groeten, Easy Ergonomics Team

Ann De Boe

Bestelling is perfect verlopen

Liliane Donati

Goed materiaal en snelle levering

Basisschool 't Koggeschip

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Na een werkplekonderzoek, adviezen gekregen voor andere stoel en bureau. Hier besteld en prima contact over gehad. Levering ook uitstekend. Je wordt constant op de hoogte gehouden.

Karin Zwolschen

Prima service, snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Ik word altijd bijzonder aardig en klantvriendelijk geholpen door de mensen van Easy Ergonomics. Zeer tevreden.

Geen.

J.W. Pulleman

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Wordt meegedacht om tot een goede oplossing te komen.