Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Rachel Koks

Heel fijn bedrijf. In weinig tijd de kleuren voor de muren uitgezocht. Snel een afspraak voor de start van het werk. Binnen een week alle muren in huis prachtig afgewerkt. Snel contact als je belt.... Heel fijn bedrijf. In weinig tijd de kleuren voor de muren uitgezocht. Snel een afspraak voor de start van het werk. Binnen een week alle muren in huis prachtig afgewerkt. Snel contact als je belt. Helemaal top!

Korte lijntjes. Snel contact en snel actie.

Mauritz

Positieve ervaring.
Kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Goede planning;
Prettige medewerkers;
Keurige afwerking muren

Ansink

Goede vakman, goede materialen, maar zouden wat netter kunnen werken

Showroom, duidelijke offerte, kwalitatief goede materialen, mannen verstaan hun vak

Timo

Goede bereikbaarheid, snelle service, flexibele planning.

Nauwkeurigheid en snelheid van werken met strak resultaat. Advies over afwerking.

WdK

Aardige, nette vaklieden die keihard werken zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen. Mede dankzij hun grote inzet verloopt de afwerking van onze te laat opgeleverde nieuwbouwwoning toch nog... Aardige, nette vaklieden die keihard werken zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen. Mede dankzij hun grote inzet verloopt de afwerking van onze te laat opgeleverde nieuwbouwwoning toch nog volgens planning.

Vaklieden die zich tot het uiterste inzetten voor een goed eindresultaat

Martin van Dee

Het eindresultaat voldeed aan de verwachting, zeer netjes afgewerkt.

Tijdens de werkzaamheden zijn de afspraken nagekomen en kwalitatief hoogwaardig eindresultaat

Fam

Zeer goed!

Snelle communicatie en zeer mooi in de uitvoering!

Hans de Haan

Heel erg goed. Werkzaamheden zijn professioneel en vakkundig uitgevoerd. Wij zullen Easy-Stuc zeker aanbevelen.

Heldere offerte. Duidelijke planning. Beloofd vakmanschap is volledig waargemaakt

P. H. van der Jagt

Goede voorlichting over aanpak en materiaal; heldere afspraken vooraf; perfecte kwaliteit product en dienstverlening.

kwaliteit van het werk.

Reinoud

Professioneel, duidelijk. Afspraak is afspraak. Goed meegedacht met ons.

No nonsense. What you see, is what you get.