Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Mariska Bosch

Wij hebben in mei dit jaar onze nieuwbouwwoning laten voorzien van renovlies behang op de muren, stucwerk op de plafonds en de kap is gesausd. Heel eerlijk gezegd was ik vooraf nogal sceptisch over... Wij hebben in mei dit jaar onze nieuwbouwwoning laten voorzien van renovlies behang op de muren, stucwerk op de plafonds en de kap is gesausd. Heel eerlijk gezegd was ik vooraf nogal sceptisch over “behang” en wilde het zo strak mogelijk hebben. Na in de showroom het renovlies behang en stucwerk naast elkaar gezien te hebben en een en ander te overwegen ivm scheurvorming, durfde we de stap toch te nemen... Het resultaat is dan ook fantastisch! Alles zit er strak op en er zijn geen naden te bekennen. Er zijn diverse mensen op visite geweest die allemaal dachten dat het gestuct was.. ;-)
Er zijn wat kleine puntjes die nog net iets strakker hadden gekund vooral langs het plafond maar die nemen we voor lief want het is echt super geworden. De communicatie verliep ook goed, duidelijke afspraken en iedereen kwam zijn/haar woord na. Bedankt Erik & collega’s voor dit vakwerk! We genieten er elke dag van! 👏🏼

Helder, komen afspraken na, werken nauwkeurig.

M Versteeg

Strak afgewerkte muren.

Er wordt snel en betjes gewerkt en de rommel wordt opgeruimd.

Jaap van der Leij

Netjes en goed gewerkt. Wij hebben er zelf geen om kijken naar gehad, eindresultaat is fantastisch !

Professionaliteit en kwaliteit

T.H.Haaksman

Goede ervaring en goed kontakt

Bezoek aan showroom was netjes en we werden keurig en uitgebreid te woord gestaan
Vakmanschap net en betrouwbaar personeel
Sam was perfekt echt een vakman en vriendelijk

Corné Krul

Eerst de showroom bezocht om een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden en het te verwachten eindresultaat.
Op basis van tekeningen is een keurige offerte opgesteld. Heen-en-weer mailen gaat vrij vlot.
Qua planning zijn ze 2 dagen later dan afgesproken begonnen. Uiteindelijk slechts een dag later klaar dan afgesproken. Communicatie hierin had beter gekund.

Showroom, goede afwerking, veel mogelijkheden qua kleuren.

Gerard Dekker

Prettig bedrijf

Zeer goed werk afgeleverd en de beloftes nagekomen.

Jan Posno

Onze ervaring met easy stuck is zeer positief, we hebben voor onze opdracht jullie werk al bij onze vrienden kunnen zien.
Zeer netjes en naadloos.

Snel, netjes, personeel wat correct in Nederlands met ons communiseren.
Zeker met kleur overgangen is het strak werk.

Suzanne de Weerd

Zeer goed! Heldere communicatie en prachtig werk.

Het eindresultaat is naadloos! Precies zoals we wilden

Hans Kinker

Zeer tevreden. Leveren prima werk af en er wordt netjes gewerkt. Komen afspraken keurig na.

Goede kwaliteit van behang en verf en zeer correcte behangers