Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Coen Wenting

Na annulering van een opdracht bij een ander bedrijf heeft Easy-Stuc ons op zeer korte termijn uit de brand kunnen helpen. Niet alleen heeft Easy-Stuc ervoor gezorgd dat de nog niet behangen muren... Na annulering van een opdracht bij een ander bedrijf heeft Easy-Stuc ons op zeer korte termijn uit de brand kunnen helpen. Niet alleen heeft Easy-Stuc ervoor gezorgd dat de nog niet behangen muren perfect zijn afgewerkt. Ze hebben daarnaast veel aandacht geschonken om de al bewerkte muren zo goed mogelijk te herstellen. Het resultaat mag er in de gehele woning absoluut wezen. Heldere communicatie vooraf en ter plekke. Prettige medewerkers die oplossingsgericht meedenken. Resultaat dat perfect voldoet aan de wensen: superstrakke muren! Al met al een dikke 10 verdiend.

Heldere communicatie, proactief meedenken, vriendelijk personeel, vakmannen!

Yvon Bueving

Zeer positief!vakwerk geleverd. Sammy was vriendelijk en behulpzaam.

Duidelijke afspraken, strakke planning, vakwerk afgeleverd! Na de opdracht werd ik teruggebeld of alles naar eens was verlopen.

Petra

Prima ervaring. Het is een prettig bedrijf dat een mooi produkt aflevert. Het is goed en gemakkelijk om overleg te hebben tijdens het proces.

De showroom is overzichtelijk en mooi en laat goed de mogelijkheden zien. Er wordt goede uitleg gegeven en er is veel bereid om mee te werken in het logistieke proces van afbouw van een woning.

Moget

Uitstekend! Heldere planning, afspraken en voorwaarden. Goede communicatie. En het uiteindelijke resultaat is echt boven verwachting, Strak stucwerk en naadloos behangwerk.

De communicatie. En natuurlijk de kwaliteit van het geleverde werk.

De jongh

Prettige medewerkers en kwalitatieve hoogwaardige afwerking

Samenwerking en afspraak is afspraak

Miriam Kort

Niet zo tevreden over de afwerking. Het zou naadloos zijn en 2 keer geschilderd worden volgens de offerte, echter dit blijkt niet het geval te zijn. Tevens zijn de hoeken van de muren erg slordig... Niet zo tevreden over de afwerking. Het zou naadloos zijn en 2 keer geschilderd worden volgens de offerte, echter dit blijkt niet het geval te zijn. Tevens zijn de hoeken van de muren erg slordig afgewerkt. Ook zijn er op meer plekken stukken renovlies die beschadigd zijn waar ze overheen geverfd hebben en waar we pas later achter zijn gekomen.

Reactie Easy-Stuc:

Beste mevrouw Kort, Na een grondige inspectie van u en uw man hebben we het werk naar tevredenheid opgeleverd. Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan zijn wij bereikbaar op het u... Beste mevrouw Kort, Na een grondige inspectie van u en uw man hebben we het werk naar tevredenheid opgeleverd. Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan zijn wij bereikbaar op het u bekende telefoonnummer of mailadres

Jasper van Nederpelt

We zijn erg positief over Easy-Stuc, waarbij het van het begin tot het eind echt heel prettig is verlopen. Duidelijke offerte, goeie showroom en vakmensen die het werk komen uitvoeren. Prettig in de... We zijn erg positief over Easy-Stuc, waarbij het van het begin tot het eind echt heel prettig is verlopen. Duidelijke offerte, goeie showroom en vakmensen die het werk komen uitvoeren. Prettig in de communicatie en heel klantvriendelijk. Niets dan lof.

Korte lijntjes, heldere offerte, duidelijke communicatie en vakmensen.

Fam Trommel.

Uitstekende ervaring met Easy-Stuc!
Uitstekende ervaring met Easy-Stuc!
Ondanks dat de oplevering van onze nieuwbouw woning een paar maal werd uitgesteld kon er toch nog geschoven worden in de planning. Met een prachtig eindresultaat tot gevolg. In 4 dagen tijd werd een flinke klus geklaard! Alleen maar lof voor deze harde en nette werkers!!

Nette werkers, goede communicatie tegen een eerlijke prijs!

Vivian

Wij hebben de workshop gevolgd en zouden dit aan iedereen aanbevelen die zelf renovlies wil gaan behangen!

Geduld, duidelijke uitleg, compleet verhaal, kleine groep, handleiding nagezonden

Reactie Easy-Stuc:

Beste Vivian, bedankt voor je bericht! Je verbeterpunten heb ik hier toegevoegd: Opletten dat de workshop in Heteren is en niet in Renkum (postadres). Kwaliteit materiaal en visueel eindresultaat... Beste Vivian, bedankt voor je bericht! Je verbeterpunten heb ik hier toegevoegd: Opletten dat de workshop in Heteren is en niet in Renkum (postadres). Kwaliteit materiaal en visueel eindresultaat heb ik op 5/10 gescoord omdat wij dit nog niet weten omdat we nog aan de behangklus moeten beginnen. We zijn heel benieuwd naar je ervaring met het aanbrengen, we horen graag hoe het is gegaan!