Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

harpers

Prettig contact, goede uitleg, uitvoering volgens afspraak en goede kwaliteit

keurige uitvoering en uitleg

Wouter Kuit

Perfect vakwerk, goede communicatie en een perfect eindresultaat

Vakwerk en zeer betrokken bij het eindresultaat

Nvt

Wij zijn zeer tevreden! Goede advies en snelle service!

Goede advies, snelle service!

D. Berendsen en D. Seker

Getipt door een collega om bij Easystuc ons nieuwbouwwoning te laten behangen met renovlies. In de showroom (Renkum) zijn we goed geholpen. Ook was het fijn om zelf te kunnen zien hoe... Getipt door een collega om bij Easystuc ons nieuwbouwwoning te laten behangen met renovlies. In de showroom (Renkum) zijn we goed geholpen. Ook was het fijn om zelf te kunnen zien hoe renovliesbehang er uiteindelijk uit komt te zien. Easystuc raden we zeker aan!

Heldere communicatie. Goede service. Resultaat is prachtig, de wanden lijken gestuct.

Juliette

Easy Stuc heeft onlangs alle wanden in onze woning mooi strak gemaakt. We zijn erg tevreden over het resultaat! Zowel het voortraject als tijdens de uitvoering was er heldere communicatie. De... Easy Stuc heeft onlangs alle wanden in onze woning mooi strak gemaakt. We zijn erg tevreden over het resultaat! Zowel het voortraject als tijdens de uitvoering was er heldere communicatie. De uitvoering wordt gedaan door deskundige mensen en er wordt vlot doorgewerkt!

De offerte is uitgebreid en laat zien dat ze veel ervaring hebben

Marcin

Uitstekend werk

Snelheid van de afwerking

Jan en Willy Otto

Goede ervaring met easy-stuc.Strakke afwerking.Keurig opgelevetd.

Snel en netjes werken.

R. Pijnenborg

Super!

Goed advies en een mooi eindresultaat. Goed contact met kantoor. De mensen die de werkzaamheid uitvoeren zijn heel vriendelijk en doen dit netjes.

de Boer

Afspraken nakomen