Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Dirks

Duidelijke communicatie. Men was binnen 4 dagen klaar en dit was helaas te zien. Oplevering vond ook in de avond plaats. Woonkamer muur was niet strak bij daglicht. Goed opgepakt en goed opgelost.... Duidelijke communicatie. Men was binnen 4 dagen klaar en dit was helaas te zien. Oplevering vond ook in de avond plaats. Woonkamer muur was niet strak bij daglicht. Goed opgepakt en goed opgelost. Nu we er wonen zien we toch helaas wat oneffenheden op betonnen muren in woonkamer en elders in de woning.

Snelle communicatie

marinde

Vakbekwaam en heldere communicatie

heldere communicatie

nagtegaal

Mooi werk geleverd in snel tempo

snel en netjes gewerkt

Coen

Super!

Communicatie, afwerking

Rik

Mooi afgewerkte wanden, het werken wat ze leveren is zondermeer goed te noemen en deden ook zonder problemen een keer terugkomen om een wand met kleur nog eens extra te verven om te zorgen dat de... Mooi afgewerkte wanden, het werken wat ze leveren is zondermeer goed te noemen en deden ook zonder problemen een keer terugkomen om een wand met kleur nog eens extra te verven om te zorgen dat de kleur goed opdroogd.

Ervaren werklui, geen ZZP'ers maar zelf mensen in dienst. Duidelijke werkafspraken en een goed eindresultaat.

vdVen

We zijn erg blij met het werk dat easystuc gedaan heeft in ons nieuwbouwhuis! De heren hebben goed werk geleverd en weten echt waar ze het over hebben. Toen een muur in kleur nog niet goed genoeg... We zijn erg blij met het werk dat easystuc gedaan heeft in ons nieuwbouwhuis! De heren hebben goed werk geleverd en weten echt waar ze het over hebben. Toen een muur in kleur nog niet goed genoeg geschilderd bleek te zijn, kwam Vincent 2 dagen later terug om dit opnieuw te doen.
Het fotobehang in onze woonkamer is ook heel erg mooi geworden. Iedereen is verbaasd dat hier geen overgangen in te zien zijn tussen de delen van het behang!
De communicatie van het bedrijf kan wel een stuk beter. Niet reageren op mails, telefoon die niet beantwoord wordt, 4x er achteraan moeten mailen voor we een offerte kregen. Door de slechte communicatie hadden we bijna niet voor easystuc gekozen. Gelukkig hebben we bij vrienden gezien dat het werk wél professioneel gedaan wordt, waardoor we toch met easystuc in zee zijn gegaan.

Super mooi werk geleverd! Het fotobehang en de kleuren zijn we ook erg blij mee. Schilderen van de dakkap is prijzig maar ook echt de moeite waard.

Bas Meijer

Bijzonder goed en tevreden. Gezien de goede recensies was onze verwachting hoog, maar dit heeft Easy-Stuc zeker waar gemaakt.

Transparant, oog voor details, vakmensen en goed meedenken in mogelijkheden.

Peter van Bennekom

Geweldig, de plinten zorgen voor een mooi eindresultaat.

Servicegericht, uitstekende planning, vakmanschap

Arjen

Goed werk ageleverd

Binnen de afgesproken tijd

Jan Seinen

Had het zelf niet zo strak en netjes kunnen maken

Je weet duidelijk waar je aan toe bent