Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Wim Bouwman

Onze ervaring met Easy-Stuc is zeer positief zowel de verkoop - planning en de uitvoering!

Komen de gemaakte afspraken na, en de betreffende contactpersoon op de werkvloer ( Wim ) was in de communicatie en in zijn werkwijze een uitstekende vakman.

Guus

Puik werk

Prachtig resultaat, vakmensen, fijne behandeling in winkel

Maureen

Top!

Mooi eindresultaat, goed telefonisch bereikbaar voor vragen en de planning, de mannen hebben snel gewerkt en het huis netjes achter gelaten.

T Brandenburg

100% Top

Vriendelijk snel en duidelijk

Christiaan

Helaas geëindigd met een negatieve ervaring. Via mail obv tekening netjes offerte ontvangen. Om alles netjes af te stemmen in de ‘winkel’ langs geweest en ook hier goed ontvangen.
Het is hier...
Het is hier helaas ook bij gebleven, nu bijna 5 weken later geen definitieve offerte meer ontvangen, reageren niet meer op de mail en oom telefonisch belofte om terug te bellen, echter zit dit er ook niet in.
We gaan maar op zoek naar een andere.

Snelheid eerste offerte

Reactie Easy-Stuc:

Beste heer, wij vinden het ook vervelend hoe het is gelopen. Wij hopen dat u een partij vindt waar u prettig zaken mee kunt regelen.

Fam. Zhou, Amersfoort

De wanden zijn er fantastisch uit; het behang is niet als behang herkenbaar, en de schilders hebben de muren erg netjes geschilderd. Ben bijzonder tevreden !

1) vakmensen; de muren zien er superstrak uit.
2) communicatie van de mensen op kantoor; helder en gedetailleerd.

Roy Hendriksen

Uitstekend

Snelheid, netheid

Sabine Engelen

Alles duidelijk

Verhoef

Top werk geleverd op de korte termijn. Had ik zelf nooit zo keurig en snel kunnen doen.

Op korte termijn inplannen en netjes en snel werken, top.

Erik

Duidelijk en volgens afspraak