Klantgericht
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Mark

Bijzonder goed!

Duidelijk, goede oplevering en snelheid

Mandy Brouwer

Beste behangers bedrijf in Nederland.

Zeer sterk in communicatie

Lieberwerth

Uitstekende service.Afspraak is afspraak

Vriendelijk,vakkundig personeel.Werk uitgevoerd binnen de gestelde termijn

De Ridder

Zeer net afgeleverd werk. Snel klaar en goede afspraken. Zeker aan te raden!

Plattegrond met afspraken maakte alles zeer duidelijk.

Kelly

Super!!

Alles super netjes afgewerkt zoals beloofd. De jongens waren ook super, niks was te veel voor ze!!

Hoekstra

Mooi werk, goede kwaliteit materiaal, communicatie omtrent planning kan beter

Prijs, snelheid van werkzaamheden

Familie Malestein

Top vakwerk geleverd!

Net personeel en duidelijke communicatie.

Lac.

Wij hebben verschillende malen contact gehad met Easy-Stuc over een offerte voor renovliesbehang. Hierbij wilden we ook een aantal wanden zelf behangen. We kregen elke keer een ander antwoord, maar... Wij hebben verschillende malen contact gehad met Easy-Stuc over een offerte voor renovliesbehang. Hierbij wilden we ook een aantal wanden zelf behangen. We kregen elke keer een ander antwoord, maar uiteindelijk wilden ze toch geen offerte uitbrengen vanwege het feit dat we wanden wilden weglaten. Vreemd als ik de offerte van een bekende lees en ook als ik de overige referenties hier lees (we kwamen ruim voldoende aan het minimale vereiste aantal m2).

Niks

Reactie Easy-Stuc:

Beste mevrouw Lacunes, we vinden het spijtig om uw bericht te lezen. Wij werken met vaste prijzen per project en niet met meterprijzen. Dit doen we omdat we van mening zijn dat een meterprijs te... Beste mevrouw Lacunes, we vinden het spijtig om uw bericht te lezen. Wij werken met vaste prijzen per project en niet met meterprijzen. Dit doen we omdat we van mening zijn dat een meterprijs te duur of juist te goedkoop is. Naast te behangen meters speelt bij de prijsvorming ook de locatie, uitvoeringstermijn en de verwachtingen van de klant mee. Het klopt dat we in uw geval hebben besloten om verder geen offertes meer uit te brengen.

Theo Stehouwer

Efficiënt

Helderheid en nakomen van de afspraken. Goed werk leveren.

J.van der Haar

Positief

Goed advies.
Snel antwoord op vragen per mail